شنبه 29 ارديبهشت 1403

گام محکم سپاهان در جام قهرمانان آسیا

  تاريخ:بيست و دوم اسفند 1387 ساعت 11:40   |     کد : 17818   |     مشاهده: 995
به گزارش صنعت نیوز، تیم فوتبال مبارکه سپاهان اصفهان در نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه دو بر صفر الشباب امارات را شکست داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش صنعت نیوز، تیم فوتبال مبارکه سپاهان اصفهان در نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه دو بر صفر الشباب امارات را شکست داد.

گل‌های تیم سپاهان را در این بازی "مهدی جعفرپور" در دقیقه دو و آرماندو دسوزا در دقیقه 93 بازی به ثمر رساندند.

تیم سپاهان با این پیروزی و کسب سه امتیاز نخستین گام خود را در گروه محکم برداشت در دیگر دیدار این گروه تیم‌های کروفچی ازبکستان و الاتفاق عربستان به مصاف یکدیگر می‌روند.

در همین چارچوب امشب و از ساعت 19:10 در گروه یک رقابت ها تیم الهلال عربستان و صبای ایران در ورزشگاه ملک فهد ریاض برابر هم صف آرایی می کنند و در گروه سوم هم الاتحاد عربستان و استقلال تهران ساعت از ساعت 21 در ورزشگاه ملک عبدالله جده با هم دیدار می کنند.

دیروز نیز تیم فوتبال پیروزی تهران در نخستین دیدار خود رقابتهای جام باشگاههای آسیا ، با نتیجه سه بر یک مهمان خود تیم فوتبال الشارجه امارات عربی متحده را شکست داد.

دراین دیدار که در استادیوم آزادی تهران برگزار شد ، علی کریمی مهاجم سابق بایرن مونیخ المان در دقیقه بیست و هفت گل نخست تیمش را به ثمر رساند و پیروزی تیمش را تضمین کرد .

پس از آن علی رضا واحدی نیکبخت در دقیقه سی و یک و هادی نوروزی در دقیقه سی و هفت گل های بعدی پیروزی را به ثمر رساندند.

تک گل الشارجه امارات را مشعل عبدالوهاب اوایل نیمه دوم به ثمر رساند.

در ادامه رقابت های لیگ قهرمانا ن آسیا 27 اسفند صبای قم با الاهلی امارات در قم، الشباب عربستان با پرسپولیس تهران در ورزشگاه سلطان فهد، الاتفاق عربستان با فولاد سپاهان در دمام و 28 اسفند استقلال تهران با الجزیره امارات در ورزشگاه آزادی برابر هم به میدان می روند.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/17818
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است