شنبه 29 ارديبهشت 1403

تنظیم پیش نویس تفاهم نامه ورزشی میان ایران و کویت

  تاريخ:بيست و دوم اسفند 1387 ساعت 11:45   |     کد : 17822   |     مشاهده: 993
به گزارش صنعت نیوز، رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک صبح امروز با رئیس سازمان ورزش و جوانان کویت دیدار و پیشنویس تفاهم نامه ورزشی میان دو کشور را تنظیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش صنعت نیوز، رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک صبح امروز با رئیس سازمان ورزش و جوانان کویت دیدار و پیشنویس تفاهم نامه ورزشی میان دو کشور را تنظیم کرد.

محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک که به همراه بهرام افشارزاده دبیر کل این کمیته برای حضور در کنگره علمی شورای المپیک آسیا عازم کویت شده است صبح امروز با فیصل الجزاف رئیس سازمان ورزش و جوانان کویت دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار که جنتی سفیر جمهوری اسلامی ایران نیز حضور داشت، علی آبادی گفت : سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک ایران نگاه مثبتی به همکاری متقابل و تبادل اطلاعات و تجربیات برای رسیدن به رشد و شکوفایی ورزش در منطقه دارند و به همین خاطر نیز آمادگی خود را برای همکاری جدید و هر چه بیشتر برای برپایی نشست های علمی - ورزشی، کلا‌س های آموزشی مربیگری و داوری، برپایی اردوهای مشترک و دیدارهای آماده سازی اعلام می کنند.

در ادامه نشست علی آبادی با دعوت از مسئولان ورزش کویت برای حضور در اجلاس وزرای تربیت بدنی آسیا که اردیبهشت 88 در تهران برگزار خواهد شد از فیصل الجزاف خواست تا کویت در دومین دوره بازی‌های ورزشی کشورهای اسلامی با تمام توان حضور یابد.

رئیس سازمان ورزش و جوانان کویت نیز در این دیدار ایران را جزو مهم ترین کشورهای آسیا به خصوص منطقه خاورمیانه در ورزش برشمرد و درخواست کرد تا با ایجاد همکاری متقابل، امکان انتقال تجربیات برای رشد و توسعه ورزش هر دو کشور مهیا شود.

در پایان این نشست دو طرف پیشنویس تفاهم نامه ورزشی را که شامل همکاری متقابل در همه زمینه های ورزشی می شود تنظیم و امضای آن را به اردیبهشت و زمان حضور مقامات ورزشی کویت در تهران موکول کردند.

کنگره علمی شورای المپیک آسیا در دو روز آینده در کویت برگزار می شود که بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان به عنوان رئیس کمیته اطلاعات و آمار شورای المپیک آسیا گزارش کاملی از عملکرد این کمیته در سال گذشته میلادی ارائه خواهد کرد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/17822
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است