شنبه 29 ارديبهشت 1403

واگذاری 25درصد سهام باشگاه پیروزی

  تاريخ:بيست و چهارم اسفند 1387 ساعت 10:01   |     کد : 17839   |     مشاهده: 1007
به گزارش صنعت نیوز، معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی پس از حضور در اردوی تیم پیروزی و مذاکراتی که با رئیس هیئت مدیره سرخپوشان داشتند، موافقت ضمنی خود را با واگذاری 25 درصد سهام این باشگاه به حسین هدایتی اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش صنعت نیوز، معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی پس از حضور در اردوی تیم پیروزی و مذاکراتی که با رئیس هیئت مدیره سرخپوشان داشتند، موافقت ضمنی خود را با واگذاری 25 درصد سهام این باشگاه به حسین هدایتی اعلام کردند. 

حسین هدایتی که از ابتدای فصل هشتم رقابتهای لیگ برتر به عنوان عضو و سپس رئیس هیئت مدیره فعالیتش را درباشگاه پیروزی آغاز کرد ازهمان ابتدا خواهان واگذاری بخشی ازسهام این باشگاه به خود شد تا بتواند خدمات بیشتری به سرخپوشان داشته باشد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پیروزی درهفته های گذشته نیزدرخواست خود را به اطلاع محمد علی آبادی رئیس مجمع این باشگاه و علی سعیدلو معاون اجرایی رئیس جمهور رسانده بود.

در نشستی که دیروز پیش از دیدار تیم های فوتبال پیروزی و الشارجه امارات با حضور حسین هدایتی، علی سعیدلو و محمد علی آبادی در محل اردوی تیم پیروزی برگزار شد، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی موافقت ضمنی و شفاهی خود را با انتقال 25 درصد سهام باشگاه پیروزی به حسین هدایتی اعلام کردند.

براین اساس هدایتی متعهد شده است در صورتی که این میزان از سهام باشگاه به او واگذار شود تمامی هزینه های تیم پیروزی را متقبل شود و در زمانی کمتراز پنج سال این باشگاه را هم صاحب ورزشگاه اختصاصی کند.

هدایتی شرط ادامه حضورش در باشگاه پیروزی برای فصل بعد را واگذاری سهام عنوان و اعلام کرده است در صورتیکه این سهام به او واگذار نشود، در پایان فصل از هیئت مدیره سرخپوشان جدا خواهد شد.

علی سعیدلو و محمد علی آبادی قرار است پس از بررسی های لازم نظر نهایی خود را در باره واگذاری 25 درصد سهام باشگاه پیروزی به هدایتی اعلام کنند.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/17839
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است