سه شنبه 1 خرداد 1403

بازنشستگان پا در رکاب

  تاريخ:بيست و سوم ارديبهشت 1387 ساعت 13:15   |     کد : 188   |     مشاهده: 549

همایش دوچرخه سواری بازنشستگان به همت سازمان رفاهی تفریحی شهرداری در کاشان برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری پانا، مسئول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان با اشاره به وقوع مرگ اجتماعی قبل از مرگ طبیعی در بازنشستگان گفت: شادابی حاصل از ورزش در بازنشستگان مانع از مرگ اجتماعی آن ها می شود.

"حسین واعظی" افزود: در دنیای امروز که ارمغان زندگی ماشینی رکود و خمودگی است ورزش قوی ترین داروی ضد افسردگی در جامعه به ویژه برای بازنشستگان است.

 وی، بازنشستگان را الگوی جامعه خواند و یادآور شد: پیاده روی و دوچرخه سواری 2 ورزش بسیار مفیدی است که اگر بازنشستگان به انجام آن مصمم شوند، بقیه اقشار جامعه نیز به پیروی و تبعیت از آن ها به این دو امر مهم و مفید روی می آورند.

 وی توجه به امر ورزش را در امتداد تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری در توجه مسئولان به امور مختلف مردم دانست و گفت: ورزش یکی از نیازهای اساسی و ضروری ملت است که توجه بیشتری را می طلبد. وی با اشاره به واقعه شکست آمریکا در طبس و رشادت های دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد : همواره رحمت الهی به واسطه خلوص و غیرت و همت این ملت شامل حال این کشور بوده است.

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان نیز در این همایش، هدف از برگزاری این مراسم را ارتقاء نشاط ، صمیمیت و ترویج ورزش در میان بازنشستگان ذکر کرد.

"محمد خاکسار" با تقدیر و تشکر از مراکز و ارگان هایی که در برگزاری این همایش سازمان رفاهی تفریحی کاشان را یاری کردند، ابراز امیدواری کرد: این همایش مقدمه گام های بلندتری در جهت توسعه ورزش بازنشستگان شود.

 گفتنی است، در این همایش که با همکاری مدیریت بازنشستگان نیروهای مسلح منطقه کاشان و کانون بازنشستگان تامین اجتماعی این شهر برگزار شد 300 نفر از بازنشستگان کاشانی حضور داشتند و در پایان به 25 نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا شد. 

 

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/188
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است