جمعه 28 ارديبهشت 1403

پيام دبير كل سازمان بين المللي دريانوردي به شانزدهمين همايش ارگانهاي دريايي ايران

  تاريخ:نوزدهم ارديبهشت 1387 ساعت 18:01   |     کد : 21   |     مشاهده: 2715
به گزارش صنعت نیوز، افتميوس ميتروپلوس دبير كل سازمان بين المللي دريانوردي در پيامي خطاب به شانزدهمين همايش ارگانهاي دريايي كشور در چابهار با تبريك سال نو ايراني از دست اندركاران اين همايش جهت انتخاب مناسب موضوع همايش قدرداني نمود در اين پيام آمده است ...

به گزارش صنعت نیوز، افتميوس ميتروپلوس دبير كل سازمان بين المللي دريانوردي در پيامي خطاب به شانزدهمين همايش ارگانهاي دريايي كشور در چابهار با تبريك سال نو ايراني از دست اندركاران اين همايش جهت انتخاب مناسب موضوع همايش قدرداني نمود در اين پيام آمده است : افتخار دارم كه بدين وسيله بهترين آرزوهاي خود را به تمامي اعضاي جامعه دريانوردي كه ماه گذشته حلول سال نوي ايراني را جشن گرفتند، تقديم نمايم.

 

در همه فرهنگها و سنن، گذشت هر سال و فرا رسيدن سال جديد، فرصتي است براي مرور دستاوردهاي سال پيشين و نگاهي نو به همراه نيرو و قواي جديد به چالشها و پيروزيهاي پيش رو.

 

از آنجا كه شانزدهمين همايش ارگانهاي دريايي با فرا رسيدن سال جديد مقارن گرديده، مطمئنم كه شما، بعنوان نمايندگاني از كليه بخشهاي صنعت پوياي دريانوردي ايران، از اين فرصت براي بررسي طريقه پاسخگويي به مسائل كليدي صنعت كشتيراني در سال جاري بهره خواهيد گرفت.

 

كشتيراني، چنان كه همه شما آگاهيد، به منزله خوني است حيات بخش در رگ هاي جامعه نوين جهاني ما؛ كه بدون آن نيمي از دنيا از گرسنگي از بين خواهند رفت و نيمي ديگر يخ مي زنند. اين صنعت در حال گذار به دوره اي است كه در آن تصميمات مهمي در رابطه با مسائل اصلي اتخاذ خواهد شد؛ مواردي همچون كاهش هر چه بيشتر اثرات منفي صنعت دريانوردي بر محيط زيست دريايي و اتمسفر و تأمين دريانوردان با كفايت، به تعداد كافي جهت پاسخگويي به نيازهاي در حال افزايش جهان در اين زمينه.

 

نگاهي به محورهاي همايش شما نشان مي دهد كه هر دوي اين موضوعات در آن مطرح مي شود و لذا بنده به سازمان دهندگان اين همايش و دانشگاه علوم دريايي چابهار، به واسطه گزينش بموقع و متناسب اين موضوعات تبريك مي گويم.

 

اميدوارم در اين همايش و در طول سال جديد ايراني موفق باشيد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/21
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است