يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

همکاري سه شرکت هواپيمايي امريکايي و اروپايي

  تاريخ:سيزدهم تير 1387 ساعت 15:25   |     کد : 2178   |     مشاهده: 741
به گزارش صنعت نيوز : شرکت هاي هواپيمايي امريکن ايرلاينزِ ، بريتيش ايرويزِ و آيبرياي اسپانيا در حال مذاکره براي افزايش همکاري يا حتي ادغام با يکديگرند، تا به رغم افزايش شديد بهاي سوخت و همچنين تشديد جو رقابتي به سود آوري بيشتری برسند

به گزارش گروه صنایع پیشرفته صنعت نيوز، سه شرکت هواپيمايي امريکايي، انگليسي و اسپانيايي سرگرم مذاکرات بر سر همکاري با يکديگر هستند.

شرکت هاي هواپيمايي امريکن ايرلاينزِ ، بريتيش ايرويزِ و آيبرياي اسپانيا در حال مذاکره براي افزايش همکاري يا حتي ادغام با يکديگرند، تا به رغم افزايش شديد بهاي سوخت و همچنين تشديد جو رقابتي در برنامه آسمان آزاد در صنعت هواپيمايي مسافربري در سوي اقيانوس اطلس، بتوانند با کمک يکديگر شرکت هاي خود را به سود آوري بيش از پيش برسانند. اين شبکه افزود علت گنجاندن شرکت آيبريا که به بزرگي دو شرکت ديگر نيست، در اين مذاکرات، پروازهاي فراوان هواپيماهاي اين شرکت به کشورهاي امريکاي لاتين و نفوذ قابل توجه آن در اين منطقه بوده است.

خبرنگار اين شبکه اضافه کرد حتي اگر اين سه شرکت هواپيمايي در خصوص همکاري با يکديگر به توافق برسند، بازهم بازرسان ضد انحصارطلبي تجاري، وابسته به دولت امريکا که مراقب تشکيل کارتل هاي بزرگ انحصاري مي باشند که شرکت هاي کوچک تر را تهديد مي کند، بايد با تلفيق يا همکاري گسترده اين سه شرکت بزرگ هواپيمايي موافقت کنند. گزارشگر اين شبکه در خاتمه افزود به نظر مي آيد، مقامات سه شرکت هوايي نامبرده، هم اکنون در حال تلاش براي بدست آوردن مجوز رسمي از دولت امريکا براي اين منظور مي باشند.

 

  

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/2178
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است