يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

كيش‌اير و اير‌تور به مادريد پرواز مستقيم انجام مي‌دهند

  تاريخ:پانزدهم تير 1387 ساعت 13:53   |     کد : 2222   |     مشاهده: 627
به گزارش صنعت نيوز، شركت‌هاي هواپيمايي كيش‌اير و ايرتور به صورت مستقيم به مادريد پرواز انجام مي‌‌دهند.

به گزارش خبرنگار گروه صنایع پیشرفته صنعت نيوز، شركت‌هاي هواپيمايي كيش‌اير و ايرتور به صورت مستقيم به مادريد پرواز انجام مي‌‌دهند. 

شركت‌هاي هواپيمايي كيش‌اير و اير‌تور به صورت مستقيم به مادريد پرواز انجام مي‌‌دهند.

حميدرضا طهماسب‌پور، رئيس يازدهمين جشنواره تابستاني کيش؛ پيش از شروع يازدهمين جشنواره تابستاني كيش در نشست با خبرنگاران در مورد اين خبر گفت:« امسال ازسوي سازمان منطقه آزاد كيش سال گردشگري بين‌المللي اعلام شده است. با توجه به تفاهم‌نامه‌اي كه با شركت كيش‌اير و اير‌تور براي توسعه سياحت كيش منعقد شده، قرار است از اول سپتامبر (شهريور) امسال اين دو شركت پرواز مستقيم به سوي مادريد داشته باشند.»

او با بيان اينكه در خاورميانه 300 ميليون گردشگر وجود دارد، ورود گردشگر از كشورهاي حاشيه خليج فارس را از محورهاي عمده گردشگري كيش عنوان كرد:« ما بايد سهمي از گردشگري منطقه خليج فارس را تامين كنيم. كشورهاي مسلمان اين منطقه در اولويت اول ما قرار دارند و پرواز‌هاي مستقيم از دبي و كويت به كيش درنظر گرفته شده است.»

او ادامه داد:« ما براي ورود به بازار كشورهاي مسلمان، به سرمايه‌گذاري سنگيني نياز داريم كه امسال تلاش مي‌كنيم، به موفقيت‌هايي در اين زميه نائل شويم.»

طهماسب‌پور اما تبليغ در رسانه‌هاي حرفه‌اي دنيا همچون بي‌بي‌سي و شبكه‌هاي جهاني ايران مانندPress TV و جام جم را از اقدامات انجام شده در اين بخش دانست.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/2222
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است