شنبه 29 ارديبهشت 1403

۳۵درصد مسافران نوروزی استان سمنان در شاهرود اقامت کردند

۳۵درصد مسافران نوروزی استان سمنان در شاهرود اقامت کردند
  تاريخ:هشتم فروردين 1401 ساعت 08:40   |     کد : 246100   |     مشاهده: 687
به گزارش صنعت نیوز،رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود با اشاره به حضور چشمگیر مسافران نوروزی در این شهرستان از اقامت ۳۵درصد مسافران نوروزی استان سمنان در شهرستان شاهرود خبر داد.
به گزارش صنعت نیوز، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود با اشاره به حضور چشمگیر مسافران نوروزی در این شهرستان از اقامت ۳۵درصد مسافران نوروزی استان سمنان در شهرستان شاهرود خبر داد.

حمیدرضا حسنی روز یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ بیان کرد: «از ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ تا ششم فروردین‌ماه ۱۴۰۱ بیش از ۵۱هزار نفر در شهرستان شاهرود اقامت کردند.»
 
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود افزود: «۸۱هزار گردشگر نیز در این مدت از آثار و مجموعه‌های تاریخی‌فرهنگی، جاذبه‌های طبیعی، موزه‌های شهرستان و ... بازدید کردند.»

حسنی تأکید کرد: «با توجه به فصل بهار و بارش‌های جوی امکان بازدید از جنگل هیرکانی ابر، اولنگ و قطری برای علاقه‌مندان فراهم نیست و به گردشگران نوروزی پیشنهاد می‌شود که در این ایام از مناطق نمونه گردشگری زیست‌کره توران، قلعه بالا، رضاآباد، مجن و آبشار تنگه داستان، طرود و چاه جام بازدید کنند.»

شهرستان شاهرود دارای هشت منطقه، یک شهر نمونه گردشگری و هشت روستای هدف گردشگری است.

مجموعه تاریخی‌فرهنگی بسطام در فهرست جهان اسلام (آیسسکو) به ثبت رسیده و جنگل هیرکانی ابر بعد از کویر لوت، دومین اثر ثبت شده در فهرست آثار طبیعی جهانی یونسکو است.

http://www.sanatnews.ir/News//246100
Share

۳۵درصد مسافران نوروزی استان سمنان در شاهرود اقامت کردند۳۵درصد مسافران نوروزی استان سمنان در شاهرود اقامت کردند
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است