يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

فرصت مناسب برای دریافت وام نوسازی مسکن

فرصت مناسب برای دریافت وام نوسازی مسکن
  تاريخ:بيست و هفتم فروردين 1401 ساعت 11:25   |     کد : 246481   |     مشاهده: 846
به گزارش صنعت نیوز، مبلغ تسهیلات نوسازی در کلانشهر‌ها ۴۰۰ میلیون تومان و در مراکز استان‌ها ۳۵۰ میلیون تومان و در باقی شهر‌ها ۳۰۰ میلیون تومان است.
به گزارش صنعت نیوز، مبلغ تسهیلات نوسازی در کلانشهر‌ها ۴۰۰ میلیون تومان و در مراکز استان‌ها ۳۵۰ میلیون تومان و در باقی شهر‌ها ۳۰۰ میلیون تومان است.
 
فرصت مناسب برای دریافت وام نوسازی مسکنمعاون وزیر راه و شهر سازی و رئیس هیئت مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: طی دو ماه گذشته ۱۵ هزار واحد در حال نوسازی برای دریافت تسهیلات نوسازی به بانک عامل معرفی شده اند.
 
محمد آئینی در بازدید میدانی از طرح‌های شهری استان لرستان افزود:علاوه بر وام ۳۵۰ میلیون تومانی نوسازی؛ اکنون ۴۵ میلیون تومان وام ودیعه اسکان موقت نیز برای دوران جابجایی با سود ۴ درصدی در اختیار مالکان و سازندگان واحد‌های فرسوده قرار می‌گیرد که فرصت مناسبی برای مالکان به شمار می‌رود.

مبلغ تسهیلات نوسازی در کلانشهر‌ها ۴۰۰ میلیون تومان و در مراکز استان‌ها ۳۵۰ میلیون تومان و در باقی شهر‌ها ۳۰۰ میلیون تومان است.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که در بودجه امسال ظرفیت‌های خوبی برای نوسازی بافت‌های فرسوده و محرومیت زدایی از مناطق هدف بازآفرینی در نظر گرفته شده است، توضیح داد: جزء۶ تبصره ۱۰ قانون بودجه و بند «د» تبصره ۱۱ به عنوان ظرفیت خوبی برای محلات هدف بازآفرینی شهر به شمار می‌رود.
 
آئینی با بیان این که وظایف و سهم تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌های عضو ستاد بازآفرینی پایدار شهرستان باید مشخص شود، گفت: تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌های عضو ستاد بازافرینی شهری پایدار موظف هستند که حداقل ۳۰ درصد از اعتبارات خودشان را برای تامین خدمات و نیازمندی‌های محلات هدف بازآفرینی شهری شامل (بافت‌های فرسوده – سکونتگاه‌های غیررسمی– بافت تاریخی) اختصاص دهند.
 

http://www.sanatnews.ir/News//246481
Share

فرصت مناسب برای دریافت وام نوسازی مسکنفرصت مناسب برای دریافت وام نوسازی مسکن
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است