جمعه 28 ارديبهشت 1403

مصطفوی: استقلال از خودی ها ضربه خورد

مصطفوی: استقلال از خودی ها ضربه خورد
  تاريخ:بيست و نهم ارديبهشت 1401 ساعت 13:33   |     کد : 267227   |     مشاهده: 478
به گزارش صنعت نیوز، مربی تیم فوتبال استقلال گفت: متاسفانه برخی از خودی امسال حسابی ما را اذیت کردند و از آن‌ها ضربه خوردیم.
به گزارش صنعت نیوز، مربی تیم فوتبال استقلال گفت: متاسفانه برخی از خودی امسال حسابی ما را اذیت کردند و از آن‌ها ضربه خوردیم.
 
صالح مصطفوی در نشست خبری قبل از بازی آلومینیوم اراک گفت: قهرمانی کاملا حق استقلال بود، ولی شاید از خیلی از خودی‌ها انتظار می‌رفت که بزرگمنشانه از این تیم جوان حمایت کرده و کمک کنند، آن‌ها بدتر از همه با زخم زبان و رفتارهایشان این تیم را اذیت کردند و این قهرمانی مانند شنا کردن برخلاف مسیر رودخانه بود و برای همین بود که باشگاه سپاهان و مدیرعاملش عبارت پاک و سالم را برای این قهرمانی به کار بردند.
 
وی افزود: ما سه بازی داریم و ۹ امتیاز باقی مانده و قطعا می‌توان امتیازات خیلی خوبی را کسب کرد و در هر بازی برای پیروزی پا به زمین مسابقه می‌گذاریم، استقلال امسال، یک تیم فوق العاده جوان در مسیر بسیار سختی بود.
 
مربی استقلال در ادامه گفت: هر گونه اتفاق ناخوشایندی که می‌شد در طول یک فصل برای تیم می‌تواند رخ دهد، برای ما اتفاق افتاد و قبل از بازی با گل گهر، دو بازیکن اصلی این تیم را محروم کردند، دو نفر از بهترین مدافعین تاریخ فوتبال ایران را از این تیم جدا کردند، تیم ما در نیم فصل دچار کرونا شد و آماده سازی نیم فصل را از دست داد، ولی هیچ کدام از این‌ها باعث نشد تا انگیزه و تلاش آقای مجیدی و بازیکنان کم شود.
 
وی درباره حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: حسرت بزرگ ما حضور نداشتن در لیگ قهرمانان است، چون این تیم با نمایش‌هایی که در بازی‌هایش ارائه داد و با جذابیتی که دارد جایش در آسیا خالی است. بیشتر از اینکه نبود این تیم به استقلال ظلم بشود، به فوتبال آسیا ظلم شده است. امیدوارم راهکاری اندیشیده بشود که این مشکلات حل شود و استقلال بتواند در سال‌های آینده در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد.
 
وی در پایان گفت: فردا بازی سنگینی داریم و نتایج آلومینیوم مشخص بوده و سازماندهی خوبی دارند، در بخش انتقال توپ از دفاع به خط حمله جزو تیم‌های خیلی خوب لیگ هستند البته ما شناخت خوبی از این تیم داریم و روی این مسئله کار شده است. امیدوارم با تدابیری که آقای مجیدی در نظر می‌گیرند، بتوانیم فردا تیم پیروز میدان باشیم.

http://www.sanatnews.ir/News//267227
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است