يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

سجادی: ورزش بانوان باید به خودکفایی برسد

  تاريخ:بيست و ششم تير 1401 ساعت 09:32   |     کد : 268360   |     مشاهده: 684
به گزارش صنعت نیوز، وزیر ورزش و جوانان: با اجرای برنامه‌های راهبردی می‌خواهیم ورزش بانوان به استقلال و خودکفایی لازم برسد.
به گزارش صنعت نیوز، وزیر ورزش و جوانان: با اجرای برنامه‌های راهبردی می‌خواهیم ورزش بانوان به استقلال و خودکفایی لازم برسد.

وزیر ورزش و جوانان در مراسم افتتاح کانال رادیویی ورزش بانوان، گفت: مراسم امروز بسیار ارزشمند، صمیمی و ورزشی است. روزی افتخار آن را داشتم که برای شبکه تهران برنامه نرمش و ورزش ضبط کنم. روزی که شبکه ورزش افتتاح شد جامعه ورزش بسیار خوشحال بود. کم کم برنامه‌های زنده، جای برنامه‌های تولیدی را گرفت. کم کم برنامه‌ها از ۱۸ ساعت به ۲۴ ساعت افزایش یافت و افتخار کمک در این برنامه‌ها را داشتم.

حمید سجادی افزود: یکی از ده‌ها دلیلی که باید فضای رسانه‌ای ورزش را گسترش دهیم این است که ظرفیت رسانه‌ای رویداد‌های ورزشی به حداکثر ممکن برسد. در دنیا هم به راحتی از رویداد‌های ورزشی نمی‌گذرند.

وی گفت: ۵۷ کشور در بازی‌های کشور‌های اسلامی در مرداد شرکت می‌کنند و ابتکار عمل این است که زحمات کشیده شده در این رویداد با حداکثر ظرفیت در رسانه پوشش داده شود.

سجادی افزود: ورزش وسیله‌ای است برای رسیدن به آرمان‌هایی که تاکنون پای آن ایستاده‌ایم. این روز‌ها مجدد یکسری اتفاقات را مرور می‌کنیم؛ از جمله توجه بیشتر به حجاب و عفاف در ورزش. یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ترسیم شده ما، ایجاد استقلال و خودکفایی در ورزش بانوان است. این دو واژه همبستگی معنایی دارد و در کنار آن نیاز است که رسانه حضور داشته باشد، چون برای پوشش خبری ورزش زنان چارچوب داریم و می‌توانیم بخشی از این پوشش را از طریق کانال رادیویی تخصصی این رشته انجام دهیم. در این مسیر برنامه‌سازی بسیار اهمیت دارد. افتتاح کانال تخصصی ورزش بانوان اقدام بسیار مثبتی است.

وی گفت: در گام بعدی در پی آن هستیم تا با هماهنگی آقای جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما در ورزش بانوان بخش سیما را فعال‌تر کنیم.

وزیر ورزش افزود: یک زمانی برای اخبار بانوان، ولی در حال حاضر اخبار صدا و سیما گزارش‌های تصویری ورزش بانوان را به صورت حرفه‌ای پوشش می‌دهند.

سجادی گفت: حجاب بانوان ورزشکار ایران برای دیگر کشور‌ها الگو شده است و ما در استانداردسازی حجاب در ورزش بانوان جهان پیشتاز هستیم.

http://www.sanatnews.ir/News//268360
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است