شنبه 29 ارديبهشت 1403

اعلام رتبه بندی جهانی تکواندوکاران؛ صعود احمدی و نعمت زاده

اعلام رتبه بندی جهانی تکواندوکاران؛ صعود احمدی و نعمت زاده
  تاريخ:چهاردهم شهريور 1401 ساعت 12:37   |     کد : 269613   |     مشاهده: 649
به گزارش صنعت نیوز، فدراسیون جهانی تکواندو جدیدترین رده بندی برترین‌های جهان را اعلام کرد که با تغییر جایگاه ورزشکاران ایران همراه بود.
به گزارش صنعت نیوز، فدراسیون جهانی تکواندو جدیدترین رده بندی برترین‌های جهان را اعلام کرد که با تغییر جایگاه ورزشکاران ایران همراه بود.

سایت رسمی فدراسیون جهانی تکواندو طبق روال هر ماه اقدام به انتشار رنکینگ المپیکی تکواندوکاران کرد که جایگاه تکواندوکاران کشورمان با تغییراتی همراه بود.

در رنکینگ جدید، امتیازات رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان و آسیا و بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی قونیه لحاظ شده است که مبینا نعمت زاده در وزن ۴۹- کیلوگرم و علی احمدی در وزن ۸۰+ کیلوگرم صعود چشمگیری در جدول داشته اند.

در وزن ۵۸- کیلوگرم گروه آقایان، مهدی حاجی موسائی با ۹۲.۸۰ امتیاز و ۲ پله صعود در جایگاه ۲۴ ایستاد. آرمین هادی پور با ۸۸.۷۰ امتیاز در رده ۲۷ قرار دارد و محمد صادق دهقانی هم با یک پله صعود و کسب ۶۶.۸۲ امتیاز به رده چهل و چهارم رفت. حسین لطفی دارنده مدال طلای بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی با ۱۲ پله صعود به رده ۷۷ صعود کرد.

در وزن ۶۸- کیلوگرم، سروش احمدی با ۱۰۷.۴۱ به رتبه هفدهم رفت. امیرمحمد بخشی دارنده مدال طلای بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی با ۷۴.۸۸ امتیاز و ۵ پله صعود در رتبه ۳۹ ایستاد. محمد مهدی عمادی با ۵۴.۵۰ امتیاز و ۵ پله سقوط در جایگاه ۵۹ قرار گرفت.

در وزن ۸۰- کیلوگرم، میرهاشم حسینی با کسب ۸۷.۷۰ امتیاز در رده ۲۵ جای گرفت؛ دانیال بزرگی با ۵۳.۵۲ امتیاز و ۲ پله سقوط به رده ۴۹ رفت. علی اشکوریان با کسب ۴۸.۰۴ امتیاز در جایگاه ۵۹ قرار گرفت. مهران برخورداری هم با کسب ۳۸.۹۶ امتیاز در رده ۷۳ ایستاد.

در وزن ۸۰+ کیلوگرم، سجاد مردانی با ۱۱۸.۶۵ امتیاز و ۲ پله سقوط به رتبه ۱۶ رسید؛ علی احمدی دارنده مدال طلای بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی صعود ۱۰ پله‌ای داشت و در رده سی ام قرار گرفت. علیرضا نادعلیان قهرمان بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی با کسب ۶۷.۲۰ امتیاز و ۸ پله صعود در رده سی و چهارم ایستاد. علی نجفی با کسب ۳۵.۸۰ و ۲ پله صعود به رده ۵۶ رفت.

در گروه بانوان و در وزن ۴۹- کیلوگرم، مبینا نعمت زاده بعد از کسب دو طلای قهرمان جهان و آسیا در رده سنی نوجوانان با ۳۵ پله صعود و ۱۵۷.۰۲ امتیاز تا رده یازدهم بالا آمد. غزل سلطانی نایب قهرمان بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی با کسب ۷۳.۶۵ امتیاز و ۵ پله صعود در جایگاه ۴۰ قرار گرفت. در همین وزن سعیده نصیری با ۵۶.۰۵ امتیاز و یک پله سقوط در رده ۵۹ ایستاد و نگار اسماعیلی با ۵۲.۲۰ به جایگاه ۶۳ رده بندی رسید.

در وزن ۵۷- کیلوگرم، ناهید کیانی قهرمان بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی با کسب ۱۴۱.۲۴ امتیاز و ۳ پله صعود در رده دوازدهم جای گرفت. زهرا شیدایی بدون تغییر با ۸۰.۶۴ امتیاز در رتبه ۳۷ ایستاد؛ نسترن، ولی زاده هم با کسب ۷۳.۶۰ امتیاز در جایگاه ۴۳ قرار گرفت.

ملیکا میرحسینی در وزن ۶۷- کیلوگرم که به علت مصدومیت چند وقتی است از مبارزات دور شده، با ۹۲.۴۴ در رده ۲۶ وزن خود قرار گرفته است؛ کوثر اساسه با ۶۴.۴۰ امتیاز در رتبه ۴۰ ایستاد و سیده نرگس میرنواللهی با کسب ۵۳.۲۵ به جایگاه ۴۹ رفت.

در وزن ۶۷+ کیلوگرم، اکرم خدابنده دارنده مدال نقره بازی‌های کشور‌های اسلامی بدون تغییر، با ۶۳.۰۶ امتیاز در رتبه ۳۸ قرار گرفت و زهرا پوراسماعیل با یک رتبه سقوط و ۵۳.۴۹ امتیاز به رده ۴۳ رنکینگ المپیکی رفت.

http://www.sanatnews.ir/News//269613
Share

اعلام رتبه بندی جهانی تکواندوکاران؛ صعود احمدی و نعمت زادهاعلام رتبه بندی جهانی تکواندوکاران؛ صعود احمدی و نعمت زادهاعلام رتبه بندی جهانی تکواندوکاران؛ صعود احمدی و نعمت زاده
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است