شنبه 29 ارديبهشت 1403

معطلي سپاهان در فرودگاه حلب

  تاريخ:نوزدهم ارديبهشت 1387 ساعت 18:32   |     کد : 27   |     مشاهده: 2481
به گزارش صنعت نیوز،تیم فوتبال سپاهان اصفهان یکی از نمایندگان کشورمان در پیکارهای لیگ قهرمانان آسیا، به منظور برگزاری دیدار برگشت مقابل الاتحاد سوریه روز گذشته عازم این کشور شد.

به گزارش صنعت نیوز،تیم فوتبال سپاهان اصفهان یکی از نمایندگان کشورمان در پیکارهای لیگ قهرمانان آسیا، به منظور برگزاری دیدار برگشت مقابل الاتحاد سوریه روز گذشته عازم این کشور شد.

 سپاهانی ها ساعت 19:30 (به وقت سوریه) به فرودگاه "آلپو ایرپورت" حلب رسیدند اما به دلیل ناهماهنگی کشور میزبان در صدور روادید بیش از 40 دقیقه در این فرودگاه منتظر ماندند.  

البته با تلاش محمد رضا ساکت (مدیر عامل باشگاه سپاهان) و دیگر مسئولان این باشگاه مشکلات روادید اعضای تیم فوتبال سپاهان برطرف و آنها به هتل منتقل شدند هر چند که در این بین مشکلات صدور روادید "ویرا" (سرمربی) و دستیاران برزیلی اش به سختی برطرف شد. ظاهرا افسر صدور ویزا شناختی از کشور برزیل نداشته و به همین دلیل سختگیری های زیادی را اعمال کرده است.

 به هر حال پس از برطرف شدن مشکلات ویزا، کاروان تیم فوتبال سپاهان در میان استقبال بیش از 50 ایرانی مقیم سوریه که با لباس سپاهان و دسته گل به استقبال نماینده کشورشان آمده بودند فرودگاه را ترک کردند. البته یک از نماینده از باشگاه الاتحاد نیز در جمع استقبال کنندگان حضور داشت.

 باشگاه الاتحاد سوریه هتل "شهبان" را برای اقامت بازیکنان و مربیان سپاهان در نظر گرفته است. همراهان تیم سپاهان نیز در هتل پلانت مستقر شدند.  

تیم فوتبال سپاهان با پرواز اختصاصی عازم سوریه شد. در جریان سفر به حلب، خلبان هواپیما با برقراری ارتباط دوستانه با مسافران فضای شادی را برای آنها ایجاد کرده بود طوریکه بنا بر ادعای مسئولان باشگاه سپاهان بازیکنان این تیم با وجود این خلبان نیازی به حضور روانشناس برای بازی با الاتحاد نخواهند داشت.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/27
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است