جمعه 28 ارديبهشت 1403

پایان مسابقات تور جهانی تنیس با قهرمانی امیر علی قوام و یاسمن یزدانی

پایان مسابقات تور جهانی تنیس با قهرمانی امیر علی قوام و یاسمن یزدانی
  تاريخ:هشتم آبان 1401 ساعت 15:48   |     کد : 270980   |     مشاهده: 611
به گزارش صنعت نیوز، تور جهانی کمتر از ۱۸ سال با معرفی قهرمانان انفرادی به پایان رسید.
به گزارش صنعت نیوز، تور جهانی کمتر از ۱۸ سال با معرفی قهرمانان انفرادی به پایان رسید.

آخرین روز رقابت‌های تنیس تور جهانی کمتر از ۱۸ سال در زمین‌های خانه تنیس شیراز برگزار شد و تنیسور‌ها در فینال انفرادی به مصاف حریفان خود رفتند.

در فینال بخش پسران امیر علی قوام با نتیجه (۶-۷ و ۳-۶) یونس طلاور را برد و قهرمان شد، طلاور در جایگاه دوم ایستاد. مهراد منصوری و محمد پارسا افسری نیز مشترکا سوم شدند. در فینال دختران یاسمن یزدانی با نتیجه (۶-۷ و ۳-۶) فاطمه سادات زنجانی را شکست داد و قهرمان شد، زنجانی عنوان نائب قهرمانی را از آن خود کرد. کیمیا ثاقب تهرانی و رومینا زینالی نیز عنوان سومی را به خود اختصاص دادند.

در فینال بخش دونفره پسران تیم امیر علی قوام – امیر پارسا مولایی پور با نتیجه (۶-۴،۴-۶ و ۷-۱۰) زوج بردیا دانشفر -کیان محمدی را شکست داد و قهرمان شد. زوج دانشفر – محمدی در جایگاه دوم ایستادند و تیم‌های محمد پارسا افسری- سام پازوکی و نیک یوسفیان – ارشیا ضمیری مشترکا سوم شدند.

در فینال دونفره دختران تیم نیلی عطفی- یاسمن یزدانی با نتیجه (۳-۶ و ۳-۶) مقابل زوج کیمیا ثاقب تهرانی -رومینا زینالی به پیروزی رسید تا با مشخص شدن تیم‌های قهرمان و نائب قهرمان، زوج خادم – ارمغان سپهر و عسل سادات کیایی – فاطمه سادات زنجانی به صورت مشترک در جایگاه سوم بایستند.

به این ترتیب این مسابقات با معرفی نفرات برتر و انجام مراسم اختتامیه به پایان رسید.

در جدول اصلی بازی‌ها ۲۷ تنیسور در بخش دختران و ۳۲ بازیکن در بخش پسران حضور داشتند.

http://www.sanatnews.ir/News//270980
Share

پایان مسابقات تور جهانی تنیس با قهرمانی امیر علی قوام و یاسمن یزدانیپایان مسابقات تور جهانی تنیس با قهرمانی امیر علی قوام و یاسمن یزدانی
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است