جمعه 28 ارديبهشت 1403
اسکواش تیمی قهرمانی آسیا در کره جنوبی؛

ناکامی بانوان ایران از صعود به نیمه نهایی

ناکامی بانوان ایران از صعود به نیمه نهایی
  تاريخ:يازدهم آبان 1401 ساعت 11:24   |     کد : 271063   |     مشاهده: 556
به گزارش صنعت نیوز، بیست و یکمین دوره دوره رقابت‌های اسکواش تیمی قهرمانی آسیا امروز با حضور ملی پوشان ایران در جیونجو کره جنوبی ادامه یافت.
به گزارش صنعت نیوز، بیست و یکمین دوره دوره رقابت‌های اسکواش تیمی قهرمانی آسیا امروز با حضور ملی پوشان ایران در جیونجو کره جنوبی ادامه یافت.

پایگاه اختصاصی مسابقات، نتایج ملی پوشان ایران به این شرح است:

دور گروهی:
مردان:
گروه یک:
تیم‌های هند با ۵ و کویت با ۴ امتیاز اول و دوم شدند و تیم‌های پاکستان و کره جنوبی با ۲ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفتند و هر ۴ تیم به دور یک چهارم نهایی صعود کردند. تیم‌های قطر با ۲ و تایوان بدون امتیاز پنجم و ششم شدند و برای رده‌های نهم تا یازدهم رقابت خواهند کرد.
گروه ۲:
ایران ۰ - ۳ ژاپن
ایران ۳ - ۰ سنگاپور
- برنامه - چهارشنبه ۱۱ آبان:
ایران - فیپلیپن

- تیم ایران پیش از این ۰ - ۳ مغلوب تیم‌های هنگ کنگ و مالزی شد.

- تیم هنگ کنگ با ۴ امتیاز در صدر قرار گرفت و تیم‌های مالزی و ژاپن با ۳ امتیاز دوم و سوم هستند. تیم‌های سنگاپور و ایران با یک امتیاز چهارم و پنجم هستند و تیم فیلیپین بدون امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

- در این دوره تیم مردان ایران با ترکیب محمدرضا ضیاء کاشانی، سمیع الله صدرآبادی، علیرضا شاملی و سپهر اعتمادپور حاضر شده است.

- از هر گروه ۴ تیم به دور یک چهارم نهایی صعود می‌کنند. تیم‌های پنجم و ششم برای رده‌های ۹ تا ۱۲ رقابت خواهند کرد.
---
زنان:
گروه یک:
- تیم مالزی با ۹ امتیاز در صدر قرار گرفت و به دور نیمه نهایی راه یافت. تیم‌های ژاپن و کره جنوبی با یک امتیاز دوم مشترک هستند و تیم تایوان بدون امتیاز چهارم است.

گروه دو:
ایران ۲ - ۱ سنگاپور
- تیم ایران پیش از این ۰ - ۳ مغلوب تیم هنگ کنگ شد.
چهارشنبه ۱۱ آبان:
ایران ۰ - ۳ هند

در گروه دو تیم‌های هنگ کنگ با ۳ و هند با ۲ امتیاز اول و دوم شدند و به نیمه نهایی صعود کردند. تیم‌های ایران با یک و سنگاپور بدون امتیاز سوم و چهارم شدند و برای رده‌های ۵ تا ۸ رقابت می‌کنند.

در این دوره تیم بانوان ایران با ترکیب آیلی نیری، سوگل ثمودی، حدیث فرزاد و فرشته اقتداری شرکت کرده است.

تیم‌های اول و دوم به دور نیمه نهایی صعود می‌کنند و تیم‌های سوم و چهارم برای رده‌های ۵ تا ۸ رقابت خواهند کرد.

در دوره قبل در سال ۲۰۲۱ در بخش مردان تیم‌های مالزی و هند اول و دوم شدند و تیم‌های ژاپن و هنگ کنگ در رده سوم مشترک قرار گرفتند. تیم ایران نیز هفتم شد.
در دوره قبل در سال ۲۰۲۱ در بخش زنان تیم‌های مالزی و هنگ کنگ در رده‌های اول و دوم قرار گرفتند و تیم‌های ژاپن و هند سوم مشترک شدند. تیم بانوان ایران نیز ششم شد.

در اسکواش تیمی قهرمانی آسیا در بخش مردان تیم پاکستان (مدافع عنوان قهرمانی) با ۱۶ قهرمانی، ۳ نایب قهرمانی و یک سومی همچنان رکورد دار است و مالزی با ۴ قهرمانی ۶ نایب قهرمانی و سومی در رده دوم قرار دارد. تیم سنگاپور نیز ۴ بار نایب قهرمان و یک بار سوم شده است و در رده سوم قرار دارد. تیم هنگ کنگ نیز یک بار قهرمان شده است. تیم مردان ایران در تنها افتخار تیمی خود در سال ۲۰۱۸ سوم شد.

در بخش زنان تیم مالزی (قهرمان دوره قبل) با ۱۰ قهرمانی، ۲ نایب قهرمانی و ۴ سومی رکورد است و هنگ کنگ با ۴ قهرمانی، ۹ نایب قهرمانی و ۳ مقام سومی در رده دوم و سنگاپور با ۳ قهرمانی و نایب قهرمانی و یک سومی در رده سوم قرار دارند. تیم هند نیز یک بار قهرمان شده است.

http://www.sanatnews.ir/News//271063
Share

ناکامی بانوان ایران از صعود به نیمه نهایی
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است