يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

رویداد اردبیل ۲۰۲۳ بهترین فرصت برای توسعه گردشگری خارجی

رویداد اردبیل ۲۰۲۳ بهترین فرصت برای توسعه گردشگری خارجی
  تاريخ:بيست و يکم آذر 1401 ساعت 11:32   |     کد : 272186   |     مشاهده: 465
به گزارش صنعت نیوز، معاون گردشگری کشور گفت: اردبیل ظرفیت بالایی برای جذب گردشگر خارجی دارد و رویداد اردبیل ۲۰۲۳ بهترین فرصت برای توسعه‌ی گردشگری است.
به گزارش صنعت نیوز، معاون گردشگری کشور گفت: اردبیل ظرفیت بالایی برای جذب گردشگر خارجی دارد و رویداد اردبیل ۲۰۲۳ بهترین فرصت برای توسعه‌ی گردشگری است.

علی اصغر شالبافیان در دیدار با استاندار اردبیل و سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل گفت: اردبیل پتانسیل خوبی برای گردشگری خارجی دارد و باید از فرصت به دست آمده در رویداد اردبیل ۲۰۲۳ برای توسعه این نوع از گردشگری استفاده کرد.

معاون گردشگری کشور افزود:برخی از کشور‌های منطقه و کشور‌های عضو اکو اشتراکات فرهنگی و دینی با استان اردبیل دارند و علاقه‌مند سفر به این منطقه هستند که فرصت خوبی را در اختیار گردشگری اردبیل قرار می‌دهد.

شالبافیان همچنین با اشاره به لزوم آمادگی همه دستگاه‌های استان برای برگزاری رویداد اردبیل ۲۰۲۳، تاکید کرد: برای برگزاری هرچه بهتر رویداد اردبیل ۲۰۲۳ باید هماهنگی‌های لازم برای شروع رویداد صورت گیرد.

وی افزود: برای برگزاری برخی از برنامه‌ها مثل فم تور‌ها و برخی برنامه‌های دیگر وزارت حمایت مالی می‌کند، اما لازم است که از سازمان برنامه و بودجه اعتبار جداگانه‌ای برای امسال و سال آینده دریافت شود که در این زمنیه اقدام نمایندگان استان می‌تواند موثر باشد.

استاندار اردبیل نیز گفت: آماده برگزاری رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو هستیم و هماهنگی‌های لازم انجام شده است، اما نیاز کنونی برنامه‌ریزی ملی برای این رویداد است که باید با همکاری وزارتخانه باشد.

سیدحامدعاملی افزود: اهداف مختلفی همچون جذب سرمایه‌گذار، توسعه زیرساخت‌ها، برندسازی گردشگری اردبیل و جذب گردشگر خارجی برای رویداد اردبیل ۲۰۲۳ تعریف شده که لازمه رسیدن به این اهداف عزم ملی است.

http://www.sanatnews.ir/News//272186
Share

رویداد اردبیل ۲۰۲۳ بهترین فرصت برای توسعه گردشگری خارجیرویداد اردبیل ۲۰۲۳ بهترین فرصت برای توسعه گردشگری خارجیرویداد اردبیل ۲۰۲۳ بهترین فرصت برای توسعه گردشگری خارجی
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است