شنبه 29 ارديبهشت 1403

دستگاه برش ایران‌ساخت درخدمت صنایع

دستگاه برش ایران‌ساخت درخدمت صنایع
  تاريخ:بيست و ششم آذر 1401 ساعت 13:26   |     کد : 272302   |     مشاهده: 578
به گزارش صنعت نیوز، دستگاه برش اره نواری به کمک قطعه قطعه کردن قطعات سخت در صنایع آمده است.
به گزارش صنعت نیوز، دستگاه برش اره نواری به کمک قطعه قطعه کردن قطعات سخت در صنایع آمده است.

عضو هیات مدیره یک شرکت دانش بنیان با اشاره به این که دستگاه برش اره نواری تقریبا در تمام صنایع به کار می‌رود، گفت: دستگاه‌های اره نواری با قابلیت و کیفیت بالا برای برش دقیق و آسان انواع فلزات سنگین همچون مس، آهن، آلومینیوم، انواع پروفیل‌ها و با توجه به انتخاب تیغه مربوط مناسب است.

حمیدرضا تقی زاده خطیر افزود: سامانه برش اره نواری از اصلی‌ترین تجهیزات مورد نیاز در انجام کار‌های کارگاهی و صنعت‌های کوچک است که در گروه برش‌های سرد قرار داده می‌شود و می‌توان گفت به علت راحتی که در این دستگاه در زمان کار وجود دارد و همچنین داشتن سرعت بالا در انجام برش‌ها از پُر استفاده‌ترین دستگاه‌هایی است که برای ایجاد برش در انواع مصالح به کار برده می‌شود.

وی اضافه کرد: در شرایطی چون شکستن و یا در رفتن تیغه باید نکاتی در نظر گرفته شود، که در ساخت و تولید این نوع اره این مورد به خوبی رعایت شده و ایمنی را ارتقا داده است.

دستگاه برش اره نواری ایران ساخت به صورت هوشمند ساخته شده و دقت کار را بالا می برد و کمک می‌کند تا ضریب خطای انسانی کاهش پیدا کند.

آقای تقی زاده خطیر گفت: دستگاه برش اره نواری ایران ساخت تقریبا نصف نمونه خارجی قیمت اما کیفیت و کارآیی به مراتب بالاتری دارد .

این مدیر حوزه دانش بنیان توضیح داد: بواسطه تولید محصولات دانش بنیان تا کنون ۲۰ فرصت شغلی به صورت مستقیم و ۱۰۰ فرصت شغلی به صورت غیرمستقیم ایجاد شده است.

کیفیت محصولات ایران ساخت به قدری ارتقا پیدا کرده است که امروز مشتریان خارجی دارد و برای کشور ارزآوری رقم زده است.

http://www.sanatnews.ir/News//272302
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است