شنبه 29 ارديبهشت 1403

۹۸ درصد روستاهای استان بوشهر راه آسفالت دارند

۹۸ درصد روستاهای استان بوشهر راه آسفالت دارند
  تاريخ:بيستم ارديبهشت 1402 ساعت 11:47   |     کد : 276609   |     مشاهده: 455
به گزارش صنعت نیوز، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: هم اکنون ۹۸ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار این استان از نعمت راه آسفالت برخوردار هستند.
به گزارش صنعت نیوز، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: هم اکنون ۹۸ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار این استان از نعمت راه آسفالت برخوردار هستند.
عبدالکریم اخترشناس روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: استان بوشهر در زمینه زیرساخت‌های راه‌های اصلی و روستایی از جایگاه خوبی در سطح کشور برخوردار است به گونه ای که اولین استان دارای راه آسفالت برای روستاهای بالای ۵۰ خانوار کشور به شمار می‌رود.
وی افزود: توسعه، تکمیل و نگهداری راه‌های استان را طبق یک اطلس دنبال و با اولویت‌بندی و بهره برداری از پروژه‌های فعال، به دنبال ارتقا شاخص‌های این بخش در سراسر استان با یک توزیع عدالت‌محور هستیم.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به محور شریانی اهرم برازجان در قالب کلیدر اهرم به دیلم، تصریح کرد: محدود بخش مانده این محور در محاسبات فنی این سازمان بسیار حائز اهمیت بوده و امسال نیز در ردیف پروژه‌های فعال قرار دارد.
وی یادآور شد: توسعه زیرساخت‌های روستایی استان را به شدت دنبال می‌کنیم که در این بخش، روز گذشته پروژه بهسازی راه چاهپیر به شهر آباد در شهرستان تنگستان تکمیل شد.
اخترشناس بیان کرد: این پروژه به عنوان راه ارتباطی یکی از بزرگترین روستاهای تنگستان به شهر آباد به طول دو کیلومتر و برآورد اعتبار ۲۴ میلیارد ریال در اواخر سال گذشته آغاز شد که با تامین اعتبار آن از محل منابع ملی و ۷۰ تن قیر، به بهره‌برداری کامل رسید.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: هم اکنون ۳۵ پروژه راه روستایی به طول قریب ۱۰۰ کیلومتر در استان بوشهر فعال است که بخش عمده آنها از نیمه دوم سال گذشته اجرایی شده و تا هفته دولت امسال به بهره برداری می‌رسد.

http://www.sanatnews.ir/News//276609
Share

برچسب ها :  روستا , بوشهر , آسفالت
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است