يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

اجرای طرح اتصال مدارس به فیبرنوری

  تاريخ:بيست و سوم ارديبهشت 1402 ساعت 10:46   |     کد : 276717   |     مشاهده: 205
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: اجرای طرح فیبرنوری در مدارس نشان دهنده این است که می خواهیم کار را از مدارس شروع کنیم و این مصداق اجرای عدالت آموزشی است.
به گزارش ایسنا، رضا صحرایی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در آیین امضای تفاهم نامه و آغاز عملیات اجرایی اتصال مدارس به طرح فیبرنوری، اظهار کرد: ما این اقدام وزارت ارتباطات را سیاست مهم در مدارس می‌دانیم و اگر می خواهیم چالش‌هایی در حوزه‌های مختلف نداشته باشیم باید به مدارس رجوع کنیم.
وی افزود: بنابراین اتصال مدارس به فیبرنوری نشان دهنده این است که می خواهیم کار را از مدارس شروع کنیم و باید آینده را بسازیم و بچه‌ها آینده‌ساز هستند. اجرای این طرح مصداق اجرای، عدالت آموزشی است.
صحرایی با بیان اینکه ما در ساخت آینده نیازمند این هستیم که دانش آموزان را بیش از پیش درک کنیم گفت: همچنین با اجرای طرح فیبر نوری در ادامه می توانیم تحولات پسا کرونایی را اجرا کنیم. این طرح سبب می شود مدارس در روستاها به سیستم آموزشی دسترسی پیدا کنند.
وی در پایان گفت: اکنون فاصله بین شهر و روستا کم شده و این دستاورد مهم دولت انقلابی است و شروع این اقدام بزرگ از مدرسه پیامی است که دولتمردان کارهای خود را از مدرسه و در مدرسه شروع کنند.

http://www.sanatnews.ir/News//276717
Share

برچسب ها :  فیبر نوری , مدارس
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است