شنبه 29 ارديبهشت 1403

با گزینه‌های جدید هدایت تیم امید آشنا شوید

با گزینه‌های جدید هدایت تیم امید آشنا شوید
  تاريخ:سی و يکم ارديبهشت 1402 ساعت 09:39   |     کد : 277104   |     مشاهده: 312
به گزارش صنعت نیوز، بعد از انصراف «سیدمجتبی حسینی» از هدایت تیم امید، فدراسیون فوتبال مذاکرات خود را با سه گزینه دیگر آغاز کرده است.
به گزارش صنعت نیوز، بعد از انصراف «سیدمجتبی حسینی» از هدایت تیم امید، فدراسیون فوتبال مذاکرات خود را با سه گزینه دیگر آغاز کرده است.
سیدمجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان، گزینه نهایی مسئولان فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم امید بود اما این مربی پس از برگزاری ۲ جلسه از هدایت این تیم انصراف داد.
بعد از انصراف حسینی، مسئولان فدراسیون فوتبال سراغ سه گزینه جدید رفتند. سعید دقیقی که توانست شمس‌آذر قزوین را راهی لیگ‌ برتر کند.
دقیقی برای حضور در تیم امید حاضر نیست شمس‌آذر را رها کند و شرط او برای پذیرش هدایت امیدها حضور در تیم‌ تازه لیگ برتری شده هست و باید دید مسئولان فدراسیون و باشگاه شمش‌آذر با حضور او در هر دو تیم موافقت می‌کنند یا خیر.
اما گزینه دوم فدراسیون فوتبال کسی نیست جز رسول خطیبی که همیشه عملکرد قابل قبولی در لیگ برتر داشته، اما خطیبی این روزها لباس مدیریت بر تن کرده و به عنوان مدیرعامل باشگاه مس سونگون سروصدای زیادی در خریدهای خود به پا کرده است.
خطیبی علاقه خاصی به هدایت امیدها دارد اما مشکل او هم مانند دقیقی فعالیت همزمان به عنوان مدیرعامل مس سونگون و تیم امید است که البته شرایط او کمی آسان‌تر است.
رضا عنایتی آقای گل سابق فوتبال ایران که هر چند با هوادار به عنوان سرمربی روزهای خوبی در فوتبال کشورمان داشت اما در نفت مسجد سلیمان توفیقی نداشت تا جایی که برخی هواداران این تیم او را یکی‌از عوامل اصلی سقوط به لیگ یک می دانند.
عنایتی از دو گزینه دیگر شرایط راحت‌تری برای هدایت تیم امید دارد زیرا در حال حاضر با هیچ تیمی قرارداد ندارد.
هر چند دقیقی و خطیبی گزینه‌های مهمتری برای فدراسیون‌نشین‌ها باشند اما به نظر می‌رسد شرایط برای حضور عنایتی مهیاتر است.
به گفته مسئولان فدراسیون فوتبال قرار است تا ظهر امروز از بین این سه گزینه سرمربی جدید تیم امید مشخص شود. مسئولان فدراسیون برای این سه گزینه نظر قلعه‌نویی را هم‌ خواسته‌اند.

http://www.sanatnews.ir/News/1/277104
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است