شنبه 29 ارديبهشت 1403

پرداخت تسهیلات به دانشجویان در شرف ازدواج

  تاريخ:بيست و نهم خرداد 1402 ساعت 20:46   |     کد : 278789   |     مشاهده: 270
رئیس صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت از پرداخت تسهیلات ازدواج و کمک ودیعه مسکن به دانشجویان در شرف ازدواج و متاهل در لرستان خبر داد.
دکتر علی اکبر محمدی امروز ۲۹ خردادماه در بازدید از پردیس دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این بازدید تکمیل و تجهیز خوابگاه ۴۰۰ نفری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم برآن شد که تجهیز کامل این خوابگاه توسط صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت انجام شود.
وی اضافه کرد: این پروژه در حال حاضر ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قرار شد با همکاری و تفاهم‌نامه با یکی از بانک‌های دولتی، پیگیری برای دریافت وام صورت گیرد.
رئیس صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت گفت: صندوق رفاه دانشجویی نیز متعهد می‌شود براساس بند الف تبصره ۹ هم سود و هم کارمزد این وام را پرداخت خواهد کرد.
محمدی بیان کرد: برای ایجاد خوابگاه متاهلی با همکاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان پیگیر هستیم کارهای خوبی را به انجام برسانیم و خبرهای مسرت‌بخشی تا پایان شهریور ماه اعلام خواهیم کرد.
وی گفت: صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت متعهد شده به تمامی دانشجویان متاهل درخواست کننده وام متاهلی پرداخت کند.
رئیس صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت از پرداخت تسهیلات ازدواج و کمک ودیعه مسکن به دانشجویان در شرف ازدواج و متاهل در لرستان خبر داد و افزود: دانشجویان متاهلی که در خواست وام ودیعه مسکن داشته باشند و دانشجویانی که در شرف ازدواج هستند تسهیلات ازدواج آنان را صندوق پرداخت خواهد کرد.

http://www.sanatnews.ir/News//278789
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است