يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

احداث مراکز ۳۰ گانه برای استعدادیابی کودکان کار

احداث مراکز ۳۰ گانه برای استعدادیابی کودکان کار
  تاريخ:نوزدهم تير 1402 ساعت 11:59   |     کد : 280095   |     مشاهده: 342
به گزارش صنعت نیوز، مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت:ما به جمع آوری کودکان کار اعتقاد نداریم بلکه بر استعداد یابی کودکان کار تمرکز کرده ایم و به همین منظور مراکز ۳۰ گانه استعدا یابی را احداث کردیم تا کودکان کار به مدارس تخصصی معرفی شوند، که می‌تواند مدرسه ریاضی، هنر و ورزش باشد.
به گزارش صنعت نیوز، مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: ما به جمع آوری کودکان کار اعتقاد نداریم بلکه بر استعداد یابی کودکان کار تمرکز کرده ایم و به همین منظور مراکز ۳۰ گانه استعدا یابی را احداث کردیم تا کودکان کار به مدارس تخصصی معرفی شوند، که می‌تواند مدرسه ریاضی، هنر و ورزش باشد.
سید احمد احمدی صدر افزود: تمام کودکانی که به نوعی از امکانات محرومند و مشغول کارند و بی‌سرپرست و بد سرپرست هستند و نمی‌توانند وارد مدرسه شوند، تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرند.
وی همچنین گفت:ریاست جمهوری دستور داده است که شهردار تهران به عنوان نماینده ریاست جمهوری در مورد متکدیان، کودکان کار و معتادان متجاهر وارد شود و این دستور تایید شده و کلیاتش به تصویب رسیده است.
احمدی صدر با بیان اینکه پس از تایید و ابلاغ جزییات، شهرداری تهران نماینده ویژه ریاست جمهوری در این سه بخش خواهد بود، افزود: تاکنون ۱۴ دستگاه به وزارت خانه خود پاسخگو بودند، اما با این حکم، هم‌افزایی تقویت می‌شود. اعتبارات به نهاد‌های مسئول واگذار شده، اما شهرداری حق نظارت و سوال خواهد داشت و به ریاست جمهوری گزارش خواهد داد.

http://www.sanatnews.ir/News/1/280095
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است