شنبه 29 ارديبهشت 1403

دستگیری سارق کابل برق در ملکان

  تاريخ:يازدهم مرداد 1402 ساعت 10:01   |     کد : 281140   |     مشاهده: 101
فرمانده انتظامی شهرستان ملکان از دستگیری سارق با ۸ فقره سرقت کابل برق خبر داد.
سرهنگ علی ریحانی در تشریح جزئیات خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم کابل برق و تخریب خطوط انتقال برق در شهرستان ملکان، به دلیل حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با چندین شبانه روز کار پلیسی و انجام تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی ، سرانجام موفق به شناسایی سارق و مخفیگاه وی در اطراف شهر ملکان شدند.
سرهنگ ریحانی اظهار کرد: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی به مکان مورد نظر اعزام شده و با تعقیب و مراقبت و اقدامات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند و در بازرسی انجام شده مقادیری زیادی از سیم‌های برق سرقتی به همراه ادوات و آلات جرم کشف و به پلیس آگاهی منتقل کردند.
وی تصریح کرد: متهم که دارای چندین فقره سابقه سرقت می باشد در بازجوئی های ماموران و در مواجهه با شواهد و مستندات به ۸ فقره سرقت کابل برق با همدستی یک متهم دیگر در سطح شهرستان اعتراف کرد و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ملکان در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در خصوص سرقت، موضوع را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
کشف بیش از ۶ تن آرد قاچاق در مراغه
فرمانده انتظامی شهرستان مراغه همچنین از کشف شش تن و ۸۰ کیلوگرم آرد قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال خبر داد.
سرهنگ توحید فارسی در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی حین گشت‌زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون باری مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور تعداد ۱۵۲ کیسه ۴۰ کیلویی در مجموع به وزن شش تن و ۸۰ کیلوگرم آرد قاچاق که فاقد هرگونه مدارک مثبته بود را کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر و خودرو مربوطه نیز توقیف شد.
به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی تاکید کرد: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار ماموران پلیس قرار دارد و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ گزارش و پیشنهادات، انتقادات و تقدیرات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ اطلاع دهند.

http://www.sanatnews.ir/News//281140
Share

برچسب ها :  سارق , کابل برق
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است