سه شنبه 1 خرداد 1403

بررسی شکایت زائران اربعین به صورت میدانی

  تاريخ:بيست و يکم شهريور 1402 ساعت 10:10   |     کد : 282796   |     مشاهده: 98
مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری تهران گفت: تیم های بازرسی کمیته بازرسی ستاد اربعین استان در پایانه ها، فرودگاه ها، ایستگاه راه آهن و مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی با هدف نظارت بر نحوه ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی مستقر بودند و شکایات زائرین اربعین به صورت میدانی مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش ایسنا، اسدالله تقی زاده در تشریح روند نظارت بر ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی گفت: تیم های بازرسی و نظارت کمیته بازرسی ستاد اربعین استان تهران از تاریخ ۱۱شهریور لغایت ۲۰ شهریورماه در پایانه های مسافربری جنوب و غرب ،فرودگاه امام خمینی (ره)،ایستگاه راه آهن و برخی مجتمع های خدمات رفاهی استان حضور داشته و بر روند نحوه و ارائه خدمات به زائران اربعین نظارت داشتند.
تقی زاده ادامه داد: بر این اساس فعالیت های نظارتی این تیم ها بصورت مستمر و در قالب نظارت بر قیمت بلیت ناوگان حمل و نقل جاده ای، هوایی و ریلی و در قالب گشت های مشترک با اداره کل تعزیرات حکوتی و سازمان صمت استان تهران صورت گرفت.
مشاور استاندار تهران تاکید کرد: بسیاری از شکایت های زائران اربعین بصورت میدانی توسط بازرسین حاضر در محل بررسی و رفع شد و طبق وظایف محوله کمیته بازرسی و نظارت ستاد اربعین گزارش این بازرسی ها پس از جمع بندی و ارائه نظرات و ارائه راهکارهای کارشناسی به ستاد اربعین استان و کمیته متناظر در ستاد اربعین کشور ارائه خواهد شد تا برای برنامه ریزی بهتر در سنوات آتی مد نظر قرار گیرد.

http://www.sanatnews.ir/News//282796
Share

برچسب ها :  اربعین
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است