جمعه 28 ارديبهشت 1403

امام جمعه کرمانشاه: خانه‌دارشدن مردم اولویت‌ اصلی مسوولان باشد

امام جمعه کرمانشاه: خانه‌دارشدن مردم اولویت‌ اصلی مسوولان باشد
  تاريخ:بيست و هفتم شهريور 1402 ساعت 13:41   |     کد : 282944   |     مشاهده: 397
به گزارش صنعت نیوز، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، به خانه دارشدن مردم کم برخوردار جامعه تأکید کرد و گفت: باید اعطای زمین و ساخت مسکن برای مردم یکی از اولویت‌های اصلی دستگاه‌های متولی باشد.
به گزارش صنعت نیوز، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، به خانه دارشدن مردم کم برخوردار جامعه تأکید کرد و گفت: باید اعطای زمین و ساخت مسکن برای مردم یکی از اولویت‌های اصلی دستگاه‌های متولی باشد.
آیت الله «مصطفی علما» در دیدار مدیرکل راه شهرسازی استان کرمانشاه افزود: مسکن و داشتن سرپناهی مطمئن جزو نیازهای اولیه هر جامعه‌ای است و اکنون باتوجه به وضعیت فعلی، خانه‌دارکردن مردم از شام شب هم واجب تر است.
نماینده ولی فقیه در استان در ادامه تاکید کرد: اگر مسوولان درست به تکلیف و وظیفه خود عمل کنند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد لذا باید روح خدمتگزاری بخصوص برای مسکن مردم ایجاد شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه نیز در این دیدار، گزارشی از فرایند و چگونگی واگذاری زمین رایگان به خانواده های دارای سه فرزند ارایه کرد.
«رامین الماسی» اظهار داشت: گستره اقدامات اداره کل راه شهرسازی در استان، به لحاظ کمی و کیفی نمود بسیار بالایی در زندگی مردم و جامعه دارد.
وی ضمن ارایه آمار و اقدامات انجام شده توسط این اداره کل افزود: با الحاق هزار و ۳۰۰ قطعه زمین با ظرفیت ۲ هزار و ۶۰۰ واحد و همچنین اعطای تسهیلات به مردم، به هر خانواده ای که فرزند سوم خود را از ۱۴۰۰/۸/۲۹ به بعد به دنیا آورده باشد حتی بدون در نظر گرفتن بند (ج) زمین رایگان اهدا می‌شود.
خدمت به نیازمندان سیره اسلام است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه همچنین در مراسم طرح مهر تحصیلی گفت: خدمت به نیازمندان سیره اسلام و معصومین (ع) است.
آیت الله علما، ضمن تقدیر از مسوولین اوقاف و امور خیریه استان به جهت برنامه ریزی و تدارک بسته های لوازم التحریر برای دانش آموزان مستعد افزود: این سیره اسلام است که به داد ضعفا و محرومان برسیم و با نگاهی به زندگی ائمه اطهار(ع) می بینیم که عمر شریفشان باخدمت به نیازمندان سپری گردید و این یعنی همه ما باید ادامه دهنده راه این بزرگان باشیم.
وی اظهار کرد: کرمانشاه از دیرباز موقوفات زیادی داشته که بسیاری از آن ها مربوط به خدمت به زوار ابا عبدالله الحسین (ع) بوده است و این ارادت مردم استان به ائمه اطهار(ع) بالاخص امام حسین (ع) را می رساند و بحمدالله امروز هم مردم استان با پذیرایی از زائرین اربعین حسینی (ع) عشق و ارادت خود را نشان دادند.
آیت الله علما گفت : ایران امروز در دنیا زبانزد است و این به لطف رهبری حکیمانه امام خامنه ای است و ما باید این را برای نسل جوان تبیین کنیم.
امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز هر کدام از ما باید با تمام وجود هر خدمتی که می‌توانیم برای این نظام انجام دهیم زیرا این نظام با دلسوزی و فداکاری و ایثار به اینجا رسیده است.

http://www.sanatnews.ir/News/1/282944
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است