جمعه 28 ارديبهشت 1403

کلاهبردار حرفه ای با ۳۰۰ شاکی در نمین دستگیر شد

کلاهبردار حرفه ای با ۳۰۰ شاکی در نمین دستگیر شد
  تاريخ:بيستم آبان 1402 ساعت 09:58   |     کد : 284880   |     مشاهده: 207
ایسنا/اردبیل فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری کلاهبردار حرفه ای با ۳۰۰ شاکی در عملیات ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان نمین خبر داد و گفت: ارزش پرونده های کشف شده ۱۲میلیارد است.
به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی، سردار جواد تقوی، ۱۹آبان اظهار کرد: در پی وصول چند فقره پرونده کلاهبرداری به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان نمین مبنی بر اینکه فردی با جلب اعتماد مردم و اخذ مدارک هویتی آنان، اقدام به بازکردن حساب و دریافت وام و خرید کالا از طریق فضای مجازی کرده؛ بررسی موضوع به صورت ویژه آغاز شد.
وی افزود: با جمعبندی اظهارات شاکیان پرونده و بررسی های های تخصصی، کلاهبردار شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در مخفیگاهش در شهر عنبران دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به انجام بازجویی های تخصصی از کلاهبردار گفت: کلاهبردار دستگیر شده در مواجهه با دلایل و مستندات لب به سخن گشوده و به کلاهبرداری از ۳۰۰ نفر اعتراف و تحویل مرجع قضائی شد.
سردار تقوی ارزش پرونده های کشف را ۱۲ میلیارد ریال اعلام و خاطر نشان کرد: پلیس با هر فعالیت و اقدامی که باعث شود تا امنیت و آرامش شهروندان مختل شود؛ قاطعانه برخورد خواهد کرد.

http://www.sanatnews.ir/News//284880
Share

برچسب ها :  کلاهبرداری , فراجا
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است