يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

مدافع سیتی در مسیر عربستان

  تاريخ:هفدهم ارديبهشت 1403 ساعت 12:25   |     کد : 288387   |     مشاهده: 53
رسانه‌های انگلیسی از تمایل کایل واکر به حضور در لیگ عربستان نوشتند.
به گزارش ایسنا، کایل واکر پس از هفت فصل پوشیدن پیراهن آبی آسمانی، ممکن است در هفته های آینده منچسترسیتی را ترک کند. این بازیکن ۳۳ ساله اکنون می‌تواند در تابستان امسال به دنبال افق‌های جدیدی در فوتبالش باشد و شاید حضور در فوتبال آسیا را تجربه کند.
به گزارش سان، مدافع راست انگلیسی در تابستان امسال احتمال حضور در لیگ عربستان را بررسی می کند. گفته شده است او از ریاض محرز هم‌تیمی سابقش در سیتی که اکنون در الاهلی عربستان توپ می‌زند، درباره حضور در لیگ عربستان سوال کرده است و واکر تمایل دارد راهی این کشور شود و از فصل آینده در عربستان به کارش ادامه دهد.
واکر در ۳۳ سالگی هنوز دو سال دیگر با سیتی قرارداد دارد و ارزش فعلی او در بازار ۱۳ میلیون یورو است. او در گذشته می‌توانست به بایرن مونیخ برود، اما گواردیولا اصرار داشت واکر در سیتی بماند و سخت برای ماندن او تلاش کرد.
کایل واکر از زمان ورودش از تاتنهام به سیتی، چندین جام با این باشگاه کسب کرده است که شامل پنج عنوان لیگ برتر و یک لیگ قهرمانان اروپا می‌شود.
منچسترسیتی در فصل قبل سه گانه کسب کرد و قهرمان لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا شد و امسال نیز شانس اول قهرمانی در لیگ برتر است و در جام حذفی نیز به دیدار فینال رسیده و باید برابر یونایتد قرار گیرد.

http://www.sanatnews.ir/News/1/288387
Share

برچسب ها :  عربستان , فوتبال
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است