يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

ايجاد مشكل لپ تاپ هاي جديد تايواني براي اپل در آمريكا

  تاريخ:سی ام تير 1387 ساعت 10:16   |     کد : 2933   |     مشاهده: 753
به گزارش صنعت نيوز، "ايسر" سازنده تايواني لپ تاپ، اعلام كرد كه سري جديد لپ تاپ هاي خود كه رقيب سرسخت محصول جديد اپل محسوب مي شود را وارد بازار آمريكا كرده است.

 

به گزارش خبرنگار گروه صنايع پيشرفته صنعت نيوز، "ايسر" سازنده تايواني لپ تاپ، اعلام كرد كه سري جديد لپ تاپ هاي خود كه رقيب سرسخت محصول جديد اپل محسوب مي شود را وارد بازار آمريكا كرده است.

 

 

اين رايانه هاي قابل حمل كه حدود يك ماه قبل ايسر از آن رونمايي كرد از سوي آي تي نويسان به عنوان رقيب اصلي بوك اير اپل مطرح شد و اين غول سخت افزاري جهان نيز نسبت به اخبار آن واكنش نشان داده و براي كنترل نبض بازار قيمت لپ تاپ هاي جديدش را كاهش داد.

ايسر سري جديد لپ تاپ هاي خود را براي رقابت با محصولات آمريكايي با سخت گيري بيشتري توليد كرده و در آن ها از پردازنده هاي اتمي اينتل استفاده كرده است كه براي اولين بار است در لپ تاپ استفاده مي شود.

محصول جديد ايسر كه Aspire نامگذاري شده است داراي حجم و اندازه كوچك بوده و استفاده از سيستم واي فاي، وب كم كريستالي، پردازنده فوق سريع و LAN با ظرفيت 10 مگابايت از جمله ويژگي هاي آن محسوب مي شود.

اين لپ تاپ جديد تايواني كه انتظار مي رود توازن فروش لپ تا هاي آمريكايي را با مشكل جدي مواجه كند در دو مدل با Ram يك و 2 گيگي وارد بازار آمريكا خواهد شد و قيمت فروش آن نيز 379 دلا تعيين شده است و همين قيمت پايين سبب شده است تا استقبال خوبي از اين محصول جديد انجام شود.

اپل در صورتي با مشكل لپ تاپ جديد تايواني مواجه مي شود كه بوك اير خود را از 1600 تا 3700 دلار قيمت گذاري كرده و تجربه تلخي را در خصوص گوشي ها نسل سوم آيفون پشت سر گذاشته است.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/2933
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است