يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

قتل در مقابل كلانتري

  تاريخ:بيست و هشتم آبان 1388 ساعت 11:01   |     کد : 30142   |     مشاهده: 777

رفاقت 30 ساله با شليك گلوله پايان يافت

مردي كه متهم است دوست خود را به واسطه‌ اختلافات مالي با شليك يك گلوله از پاي درآورده، در مقابل بازپرس جنايي تهران به قتل اعتراف كرد.

30 دقيقه بعد ازظهر روز سه شنبه ماموران كلانتري 101 تجريش صداي شليك گلوله‌اي را در نزديكي كلانتري شنيدند و با بررسي موضوع دريافتند مردي 65 ساله به نام محمد با شليك يك گلوله توسط دوستش در داخل يك اتومبيل از پاي درآمده است.

به دنبال وقوع اين حادثه، قاضي بهروز هنرمند بازپرس كشيك قتل پايتخت در جريان جنايت قرار گرفت و بلافاصله در راس اكيپي تخصصي از عوامل بررسي صحنه‌ جرم با حضور در محل قتل تحقيقات خود را آغاز كرد.

در بررسي‌هاي ابتدايي، فرزند مقتول مورد تحقيق قرار گرفت كه اين جوان 25 ساله، اظهار كرد: به همراه پدرم و دوستش سوار بر اتومبيل در حال عبور از خيابان بوديم. پدرم و محمد بر سر يك اختلاف مالي قديمي شروع به مشاجره كردند كه ناگهان محمد با بيرون آوردن يك اسلحه، به سمت پدرم شليك كرد. بعد تصميم داشت با همان اسلحه اقدام به خودكشي كند كه من اسلحه را از دستش گرفتم و در همين حين ماموران رسيدند.

در پي بازداشت متهم، اين مرد ميانسال صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در شعبه‌ چهارم بازپرسي دادسراي امور جنايي تهران به قتل دوستش اعتراف كرد و گفت: حدود 36 سال قبل مبلغ 150 هزار تومان به اصغر قرض دادم. آن زمان هر وقت پول را طلب مي‌كردم، از بازپس دادن آن طفره مي‌رفت. كم كم با همان سرمايه وارد بازار آهن شد و بعد از چند سال ثروت هنگفتي به دست آورد. دقيقا همزمان با رونق كار او، من ورشكسته شدم و اين در حالي بود كه دو فرزند معلول هم داشتم. چند روز قبل از او خواستم به خاطر كمكي كه 36 سال قبل به وي كرده بودم، حداقل مبلغي براي تامين هزينه‌هاي زندگيم بدهد اما او از اين كار هم خودداري كرد. نهايتا ديروز كه با هم سوار بر خودرو در حال عبور از خيابان بوديم، بار ديگر سر اين موضوع با هم به درگيري لفظي پرداختيم و من در يك لحظه از شدت عصبانيت با اسلحه‌اي كه متعلق به پدرم بود، او را هدف قرار دادم. سپس مي‌خواستم با همان اسلحه خودم را بكشم كه پسر اصغر اسلحه را گرفت و ماموران رسيدند.

با اخذ اظهارات اين متهم براي وي به اتهام يك فقره قتل عمدي قرار بازداشت موقت صادر شد و قاضي هنرمند با صدور دستورات قضايي لازم، پرونده را جهت تكميل تحقيقات در اختيار ماموران آگاهي قرار داد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/30142
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است