يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

تکذیب بنزین رایگان برای معلولان

  تاريخ:اول آذر 1388 ساعت 09:21   |     کد : 30231   |     مشاهده: 481

مدير سوخت و انرژي ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت با تكذيب ارائه سهميه رايگان بنزين به معلولان گفت: سهميه واگذار شده ماهيانه بين 30 تا 120 ليتر است كه با قيمت 100 تومان در اختيار معلولان قرار مي‌گيرد.

اميررضا رجبي در گفت‌وگو با پايگاه اطلاع رساني ستاد مديرت حمل و نقل و سوخت گفت: با پيشنهاد بهزيستي و تصويب ستاد مقرر شد تا براي دومين سال متوالي 9 ميليون ليتر سهميه بنزين يارانه‌اي براي معلولان در نظر گرفته شود كه اين ميزان سهميه در اختيار سازمان بهزيستي قرار مي‌گيرد.

وي با بيان اينكه اين سهميه در قالب كارت‌هاي سوخت كه ميزان مشخص بنزين در آن قرار دارد واگذار مي‌شود، گفت: اين سهميه‌ها از 30 تا 120 ليتر به صورت ماهيانه با توجه به دستورالعمل سازمان بهزيستي كه به تائيد ستاد مديريت حمل و نقل سوخت رسيده، در اختيار سازمان بهزيستي قرار مي‌گيرد.

وي در پاسخ به پرسشي درباره زمان واگذاري اين سهميه‌ها، گفت: با توجه به اينكه كارت‌هاي سوخت ويژه‌اي براي اين امور طراحي و توليد مي‌شود، لذا اين كارت‌ها به تدريج توسط وزارت نفت توليد و در اختيار سازمان بهزيستي قرار گرفته و پيش‌بيني مي‌شود زمان آن حداكثر تا يك ماه آينده باشد.

رجبي گفت: سهميه سوخت يارانه‌اي به معلولان بر اساس دستورالعمل خاص واگذار مي‌شود و لذا معلولاني كه از خودروهاي ويژه سازمان بهزيستي استفاده مي‌كنند و يا داراي شرايط در دستورالعمل نيستند، شامل اين سهميه نمي‌شوند.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/30231
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است