سه شنبه 1 خرداد 1403

بازار قم فردا تعطيل است

  تاريخ:بيست و دوم آذر 1388 ساعت 09:47   |     کد : 31371   |     مشاهده: 615

فارس: بازار قم فردا در اعتراض به هتك حرمت به ساحت مقدس امام خميني(ره) تعطيل است و بازاريان در مسجد ملاجعفر تجمع خواهند كرد.

مجمع امور صنفي،‌ توزيعي و خدماتي قم با صدور بيانيه‌اي ضمن محكوم كردن هتك حرمت ساحت مقدس بنيانگذار انقلاب اسلامي ايران تصريح كرده است: اصناف متعهد و متدين شهر مقدس قم از ديرباز پيوند عميقي با روحانيت معزز داشته و همواره پيرو خط امام و رهبري بوده و خواهند بود و در پشتيباني از اين ذخيره عظيم الهي در راستاي تحقق آرمان‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي دريغ نكرده‌اند.

در ادامه اين بيانيه آمده است: اين بار نيز اصناف قم همگام با ملت ايران اقدام وقيحانه و بي‌شرمانه برخي عوامل توطئه و استكبار جهاني را كه در سالگرد 16 آذر به ساحت مقدس امام خميني(ره) و به تبع آن نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران توهين كرده‌اند و قلوب ميليون‌ها انسان آزاده را به درد آورده‌اند محكوم كرده و برخورد قاطع با اين قبيل افراد را از مسئولان خواستار است.

در بخشي ديگر از اين بيانيه تاكيد شده است: بي‌شك نسل برآمده از تفكر امام خميني(ره) اجازه تعدي به مقدسات خود را نمي‌دهند و پاسخ اين افراد خارج از مدنيت را با سيلي محكمي خواهد داد تا درس عبرتي براي هم‌مسلكان و سران‌شان باشد.

در پايان اين بيانيه آمده است: اصناف متدين قم ضمن عرض تسليت به محضر مقدس حضرت بقيه‌الله(عج)، رهبر فرزانه انقلاب و ملت شريف ايران، فردا يك‌شنبه با تعطيل‌كردن بازار قم و تجمع در مسجد ملاجعفر از ساعت 8:30 تا 10 صبح يك‌بار ديگر با آرمان‌هاي راحل و رهبري بيعت خواهند كرد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/31371
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است