چهارشنبه 2 خرداد 1403

وزیر دادگستری:سران فتنه کف روی آبند

  تاريخ:بيست و ششم آذر 1388 ساعت 09:21   |     کد : 31700   |     مشاهده: 685

وزیر دادگستری در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان تعزیرات حکومتی تصریح کرد: سران فتنه کف روی آبند و نمی توانند، آسیبی به انقلاب بزنند.

به گزارش ایرنا، "سید مرتضی بختیاری" افزود:‌ همه ما باید امتحان پس بدهیم و آنهایی که خود را اهل ولایت می‌دانند و با ادعای همراهی با ولایت به جایی رسیده‌اند، کذب و صدق کردار و گفتارشان در آینده مشخص خواهد شد.

وی با اشاره به اهانت به ساحت حضرت امام خمینی (ره) اظهارداشت: از سال 42 به بعد خیلی‌ها که قبل از انقلاب و در زمان پیروزی همراه امام (ره)بودند پس از آن کنار رفتند و نتوانستند سر سفره انقلاب بنشینند.

وزیر دادگستری گفت: برخی نیزباهدف نابودی انقلاب توسط چهره‌های نفاق از امام و انقلاب جدا شدند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: آنهایی که در بحبوحه پیروزی انقلاب مقابل خط نفاق و پس از آن ایستادند امروز در کنار خط نفاق جدیدند و برخی که در جنگ خوب جنگیدند پس از جنگ در امتحان مردود شدند.

بختیاری گفت: شناخت افرادی که با لباس حق می‌آیند و باطن باطل دارند بصیرت می‌خواهد. وی اظهار داشت: فتنه‌های پس از انتخابات عبرت‌انگیز است، افرادی که به تاریخ اسلام اشراف دارند لحظه‌ای برای گام برداشتن در صراط مستقیم درنگ نخواهند کرد.

وزیر دادگستری در ادامه افزود: در حکومت 5 ساله حضرت علی (ع) سه دسته از داخل حکومت مقابل امیر المومنین(ع) ایستادند و برای آن حضرت فتنه و کارشکنی کردند.

وی با اشاره به فرمایش پیامبر اسلام (ص) مسوولان را نوکر مردم دانست و گفت: در نظام اسلامی اگر کسی مسوولیتی قبول کرد و خود را نباید یک سر و گردن بالاتر از دیگران بداند.

بختیاری افزود: در همه جای دنیا برای پست و مقام سر و دست می‌شکنند و گاهی نیز در کشورمان چنین اتفاقی می‌افتد، اما باید اخلاق اسلامی داشته باشیم و شانی جز خدمتگزاری برای خود قایل نباشیم.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/31700
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است