شنبه 29 ارديبهشت 1403

برف زندگی اروپایی ها را فلج کرد

  تاريخ:اول دی 1388 ساعت 09:30   |     کد : 31987   |     مشاهده: 687

ادامه برف و سرما در بخشی از اروپا موجب فلج شدن زندگی روزمره در تعدادی از کشورهای اروپایی شده است.

واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی دویچه وله : در جنوب شرقی فرانسه به علت برودت هوا مقامات اداره برق برای جلوگیری از خاموشی منطقه ای ، برق دو میلیون شهروند را قطع کرده اند.

درلهستان شدت سرما به حدی است که موجب مرگ 60 تن تاکنون در ماه جاری شده است که بیشتر این افراد را بی خانمان ها تشکیل می دهند.

همچنین به علت بارش برف سنگین پرواز هواپیماها از فرودگاه های بلژیک ، انگلیس ، فرانسه ، آلمان وهلند با تاخیر صورت می گیرد یا لغو شده است.

لغو پرواز هواپیماها وحرکت قطارها آن هم در این زمان از سال در اروپا که تعطیلات کریسمس و سال نومیلادی در پیش است به شرکتهای هواپیمایی و شرکتهای راه آهن زیان زیادی وارد می آورد زیرا در این موقع از سال تعداد سفرها به طوربی سابقه ای افزایش می یابد و حتی در صورت ادامه این وضع این شرکتها مجبور به مسترد کردن وجه مشتریان خود هستند.

مردم مسکو هم نخستین برف سنگین زمستانی را شاهد هستند با آنکه شهرداری مسکو به طور معمول همیشه آماده است اما شدت بارش برف به حدی است که ماموران قادر نیستند به سرعت سطح خیابانها را از برف پاک سازی کنند و به همین علت ترافیک سنگین به طول چند کیلومتر در خیابانها ایجاد شده است .

هم اکنون بیش از 9هزار خودرو برف روب در خیابانهای مسکو سرگرم پاک سازی سطح خیابانها هستند.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/31987
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است