يک شنبه 30 ارديبهشت 1403
رييس شرکت هوايي کانتاس:

صنايع هوانوردي 100 هزار فرصت شغلي را از دست مي دهد

  تاريخ:اول مرداد 1387 ساعت 15:46   |     کد : 3215   |     مشاهده: 635
به گزارش صنعت نیوز، جف ديکسون رييس شرکت هوايي استراليايي "کانتاس" امروز سه شنبه اعلام کرد صنايع هوانوردي و هواپيمايي تا پايان سال حدود يکصد هزار فرصت شغلي خود را در اثر شدت گرفتن بحران افزايش بهاي سوخت در سرتاسر جهان از دست خواهند داد.

به گزارش خبرنگار گروه صنایع پیشرفته صنعت نیوز، جف ديکسون ييس شرکت هوايي استراليايي "کانتاس" امروز سه شنبه اعلام کرد صنايع هوانوردي و هواپيمايي تا پايان سال حدود يکصد هزار فرصت شغلي خود را در اثر شدت گرفتن بحران افزايش بهاي سوخت در سرتاسر جهان از دست خواهند داد.

اين شرکت هوايي هجدهم ژوئيه اعلام کرده بود که در راستاي مبارزه با افزايش بهاي سوخت و مطابقت با شرايط بازار، هزار و پانصد فرصت شغلي خود را در جهان حذف مي کند.

ديکسون در اين باره گفت در حال حاضر بسياري از شرکت هاي هوايي در سرتاسر جهان، از تعدادي از خطوط و ظرفيت هاي خود کاسته اند و تعدادي از هواپيماهاي خود را از فعاليت خارج کرده اند و متاسفانه ناچارند فرصت هاي شغلي را نيز حذف کنند و انتظار مي رود تا پايان سال صد هزار فرصت شغلي در سرتاسر جهان در صنايع هوانوردي و هواپيمايي حذف شود.

ديکسون افزود افزايش بهاي سوخت هواپيما ، صنعت جهاني هوانوردي را با بحران يا تغيير تعداد مسافر روبرو نمي کند ولي قطعا تغييراتي پايدار در آن ايجاد مي شود.

ديکسون تصريح کرد شرکت هاي بزرگ هوايي بايد جايگاه خود را در بازارهاي جهاني حفظ کنند ولي از طرفي ديگر تعداد صاحبان شرکتها بايد کاهش يابد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/3215
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است