شنبه 5 خرداد 1403

عذرخواهی کفاشیان درپی سوتی فدراسیون

  تاريخ:سيزدهم دی 1388 ساعت 09:17   |     کد : 32548   |     مشاهده: 675

موضع فدراسيون موضع نظام است و فدراسيون فوتبال هيچ كاري با دشمنان نظام ندارد.

ایسنا: رييس فدراسيون فوتبال به دليل اشتباه در ارسال پيام تبريك سال نو ميلادي به يكي از اعضاي فيفا كه مليت اسرائيلي دارد، از مردم ايران عذرخواهي كرد.

علي كفاشيان با بيان اينكه اشتباهي در ارسال پيام تبريك سال نو رخ داده است، گفت: موضع فدراسيون موضع نظام است و فدراسيون فوتبال هيچ كاري با دشمنان نظام ندارد.

وي ادامه داد: كميته‌ي امور بين‌الملل فدراسيون فوتبال به مناسبت فرا رسيدن سال نوي ميلادي پيام تبريكي را به اعضاي فيفا، كنفدراسيون فوتبال آسيا و دبيران كل فدراسيون عضو فيفا ارسال كرده بود كه متاسفانه اشتباهي در ارسال يكي از پيام‌ها رخ داده بود كه از اين بابت از مردم ايران عذرخواهي مي‌كنم.

رييس فدراسيون فوتبال گفت: ما رژيم غاصب اسرائيل را به رسميت نمي‌شناسيم و حتي يك بار نيز از برگزاري ديدار با اين تيم خودداري كرديم. در پيام ارسالي روابط بين‌الملل فدراسيون فوتبال هيچ اشاره‌اي به مليت افراد نشده بود و پس از بازتاب‌هايي كه اين موضوع در رسانه‌ها داشت مشخص شد كه يكي از اين نفرات به رژيم صهيونيستي مرتبط بوده است. جا اعلام مي‌كنم كه فدراسيون فوتبال ايران رژيم صهيونيستي را به رسميت نمي‌شناسد و اين مورد تنها يك اشتباه بوده است.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/32548
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است