يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

سایت های اطلاع از ایمنی پرواز

  تاريخ:دوم مرداد 1387 ساعت 12:08   |     کد : 3262   |     مشاهده: 1533
به گزارش صنعت نيوز ،‌ همزمان با سفرهای تابستانی ، دو پایگاه اینترنتی http://www.securvol.fr/ و http://www.air-valid.com/ درباره میزان ایمنی شرکت های هواپیمایی به مسافران اطلاع رسانی می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه صنايع پيشرفته صنعت نيوز ،‌ همزمان با سفرهای تابستانی ، دو پایگاه اینترنتی http://www.securvol.fr/ و http://www.air-valid.com/ درباره میزان ایمنی شرکت های هواپیمایی به مسافران اطلاع رسانی می کنند.

این پایگاههای اینترنتی در تلاشند قانون سکوتی که امروزه بر پرونده های حساس مربوط به شرکت های هواپیمایی پرده افکنده کنار بزنند.

 

جدا از فهرست سیاه اتحادیه اروپا برای شناسایی شرکت های هواپیمایی با سطح ایمنی پایین که چندان نیز برای عموم شناخته شده نیستند ، مسافران اطلاعات کافی درباره شرکت هواپیمایی که با آن سفر می کنند ندارند.

 

این درحالی است که مسافران بسیاری خواهان دسترسی به اطلاعات کافی درباره شرکت های مسافری اند.

 

پایگاه http://www.securvol.fr/ اطلاعاتی درباره 50 شرکت هواپیمایی با همکاری سازمان نظارت بر ایمنی پرواز و گردشگری مستقر در ژنو در اختیار کاربران قرار می دهد.

 

در این پایگاه اینترنتی ، شرکت های هواپیمایی بر حسب میزان ایمنی خود به پنج گروه تقسیم شده اند.

 

برخی از این شرکت ها به سبب رعایت نکردن مسائل ایمنی از ورود به خاک اروپا منع شده اند.

 

معیار ارزیابی ایمنی هواپیما ها شامل سن آنها ، نگهداری فنی ، آموزش گروه پروازی ، رعایت زمان استراحت و نیز خاستگاه اقتصادی شرکت هواپیمایی است.

 

پایگاه http://www.air-valid.com/ اطلاعاتی دیگری در زمینه فعالیت های اقتصادی و تجاری شرکت ها در اختیار کاربران قرار می دهد.

 

این پایگاه اینترنتی امروزه اطلاعاتی درباره هزار و صد و چهل شرکت هواپیمایی در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/3262
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است