يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

35 سالگی 40 سالگی قدیم شد

  تاريخ:بيست و دوم دی 1388 ساعت 15:07   |     کد : 33252   |     مشاهده: 707

تحقیقات نشان می‌دهد نگرانی‌های زیاد در مورد اقتصاد و وضعیت سلامت سن ورود به میانسالگی را کاهش داده است ، به طوری که بسیاری از کارشناسان معتقدند 35 سالگی به جای 40 سالگی سن ورود به دوران میانسالی است.

بر اساس تحقیقی که توسط مرکز سلامت فیلیپس انجام شده است دانشمندان متوجه شدند در حالی که بسیاری 40 سالگی را سن ورود به دوران میان‌سالی می‌دانند ، امروزه این سن به 35 سال کاهش پیدا کرده است.

کتی هارتلی مدیر این مرکز در این باره گفت : فشارهای زیادی اقتصادی و کاهش دسترسی به خدمات پزشکی که امروزه قسمت زیادی از مردم آمریکا را دچار خود کرده است سبب شده است انسان‌ها زودتر به دوران میانسالی وارد شوند به طوری که از این پس باید 35 سالگی را سن مرزی بدانیم.

این گزارش نشان می‌دهد مشکلات اقتصادی بالاترین رده را در لیست نگرانی‌های آمریکایی‌ها از آن خود کرده است و نسبت به سال 2004 دو برابر شده و به 74 درصد رسیده است.

این در حالی است که بسیاری از آمریکایی ها دید واقع بینانه ای نسبت به وضعیت سلامت خود ندارند.برای مثال فقط 39 درصد از سالمندان خود را دارای اضافه وزن می‌دانند ، در حالی که گزارش سازمان ملی سلامت نشان می‌دهد نزدیک به 67 درصد از آمریکایی‌ها چاق هستند.

هم چنین بسیاری از آمریکایی خود را در وضعیت خوبی از لحاظ سلامت می‌دانند ، اما فقط 51 درصد از آن‌ها خود را دارای تناسب اندام می‌دانند و 66 درصد آرزو می‌کنند که بیش‌تر ورزش کنند.

بیش از نیمی از آمریکایی‌ها نیز اعلام کردند به محض بیمار شدن اولین انتخابشان مراجعه به پزشک است و دومین انتخاب آمریکایی‌ها را نیز بعد از بیماری مراجعه به اینترنت برای کسب اطلاعات تشکیل می‌دهد.

نقش پزشکان برای بهبود سلامت انسان‌ها بسیار مهم است.نزدیک به 53 درصد از آمریکایی‌ها اعلام کردند پزشکان آن‌ها اولین مرجع قابل اعتماد برای کسب اطلاعات را تشکیل می‌دهد.

محققان با در کنار هم گذاشتن فاکتورهای مختلف در کنار یکدیگر به این نتیجه رسیدند که امروزه سن ورود به میانسالی از 40 سالگی به 35 سالگی کاهش پیدا کرده است .

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/33252
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است