يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

جوانی،مادروخواستگارمادرش رابه آتش کشید

  تاريخ:بيست و سوم دی 1388 ساعت 09:48   |     کد : 33285   |     مشاهده: 689

پافشاری مرد میانسال برای ازدواج با زن مورد علاقه‌اش، به قتل او و زن جوان انجامید.

به گزارش روزنامه ایران روز سه‌شنبه ـ 10 آذر امسال ـ مأموران پلیس آگاهی شهرستان چابهار از مرگ مرموز یک زن و مرد در حادثه آتش‌سوزی خبردار شدند. آنها پس از حضور در محل حادثه، دریافتند به دنبال آتش‌سوزی در یکی از اتاق‌های خانه، «مهناز» ـ صاحبخانه ـ و مرد ناشناس جان باخته‌اند.

پسر «مهناز» نیز در این‌باره اظهار داشت: امروز وقتی به خانه رسیدم، متوجه آتش‌سوزی شدم، بنابراین خیلی سریع آتش‌نشانی را خبر کردم، اما پس از خاموش شدن آتش، در کمال ناباوری با جسد مادرم و مرد ناشناسی روبه‌رو شدم.مادرم چند سال قبل به خاطر اختلافات خانوادگی، از پدرم جدا شده بود، البته مدتی قبل مرد 45 ساله‌ای به نام «محسن»‌از او خواستگاری کرده بود و به همین بهانه او به خانه ما می‌آمد. حالا هم احتمال می‌دهم جسد مرد ناشناس متعلق به محسن باشد.

پس از بررسی‌های مقدماتی، اجساد قربانیان به پزشکی قانونی منتقل شد و با احضار خانواده «محسن» به اداره آگاهی، هویت مرد ناشناس نیز شناسایی شد.

سرهنگ «محسن عطار» ـ رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان ـ در این‌باره به خبرنگار ما گفت: وقتی در بررسی‌های تخصصی مشخص شد آتش‌سوزی عمدی بوده، یک تیم از مأموران پلیس جنایی مسئول رسیدگی به پرونده شدند. کارآگاهان در نخستین گام به «امیر» ـ پسر مهناز ـ مشکوک شده و او را تحت بازجویی قرار دادند. متهم 21 ساله ابتدا منکر هرگونه جرمی شد، اما در ادامه ناچار به اعتراف شد و راز جنایت هولناک را فاش کرد.

وی درباره انگیزه‌اش گفت:‌ «به ارتباط‌های مادرم و «محسن» مشکوک بودم، به همین دلیل چند بار به آنها اخطار دادم، اما آنها به خاطر علاقه شدید،توجهی به حرف‌هایم نداشتند. روز حادثه وقتی به خانه آمدم، با دیدن «محسن» بشدت عصبانی شده و با همدستی پسرخاله‌ام آنها را داخل اتاقی زندانی کردیم، سپس با بنزین آنجا را آتش زدم.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/33285
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است