يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

تماس قلعه‌نویی برای حفظ صمد

  تاريخ:بيست و سوم دی 1388 ساعت 14:12   |     کد : 33353   |     مشاهده: 715

خبرآنلاین: امیر قلعه نویی در تماسی با امیدوار رضایی راهکار نجات استقلال را حفظ صمد در تیم دانسته است!

امیدوار رضایی یکی از اعضای هیات مدیره استقلال که ارتباطی نزدیک با امیر قلعه نویی دارد و در فصلی که تیم از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل تاخیر در ارسال لیست حذف شد ، با امیر قلعه نویی همه کاره های استقلال بودند. رضایی که عصر دیروز نشستی را با علی فتح الله زاده داشت ، در تماسی با امیر قلعه نویی از او درباره صمد مرفاوی پرسید و قلعه نویی هم در این ارتباط از عضو هیات مدیره استقلال خواست تا از مرفاوی حمایت شود و رضایی هم یکی از حامیان مرفاوی در نشست هیات مدیره بود. این درحالی است که مرفاوی و امیر از ابتدای فصل بارها با یکدیگر دعوای لفظی پیدا کرده بودند.

دیدار امیدوار و فتح الله زاده که حالا سمتی در استقلال ندارد و فصل قبل به دلیل ناکامی مفرط تیمش از کار ، برکنار شد این ظن را که تلاش ها برای بازگشت دوباره او به استقلال آغاز شده است را قوت می بخشد. فتح الله زاده در نزدیک به یکسال و نیمی که در دومین حضورش در استقلال مسولیت به دست گرفت ، ناکامی های بسیاری را با این تیم تجربه کرد .

همچنین تعداد اندکی از جمعیت حاضر در ورزشگاه آزادی در بازی استقلال و سایپا به تشویق فتح اله زاده مشغول بودند. آیا این دیدارها و اظهارنظرها هم می تواند بخشی از پازل توطئه علیه استقلال باشند که واعظ در برنامه نود از آن اسم برده بود؟

http://www.sanatnews.ir/News/1/33353
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است