يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

تاييديه اتحاديه اروپا براي پروازهاي «هما»

  تاريخ:پنجم مرداد 1387 ساعت 14:22   |     کد : 3465   |     مشاهده: 633
به گزارش صنعت نیوز، کميته ايمني پرواز اتحاديه اروپا به طور رسمي اعلام کرد هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران (هما) استانداردهاي بين المللي پرواز را به طور کامل رعايت مي‌کند و هيچ محدوديتي براي پروازهاي اين شرکت در سراسر اروپا وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه صنایع پیشرفته صنعت نیوز، کميته ايمني پرواز اتحاديه اروپا به طور رسمي اعلام کرد هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران (هما) استانداردهاي بين المللي پرواز را به طور کامل رعايت مي‌کند و هيچ محدوديتي براي پروازهاي اين شرکت در سراسر اروپا وجود ندارد.

سعيد حسامي، مدير عامل شرکت هواپيمايي ايران اير که براي انجام سفر کاري به ايتاليا سفر کرده است به گفت: با وجود تحريم‌ها و فشارهاي غرب به ايران و در پي آن به هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران، خوشبختانه کميته ايمني پرواز اتحاديه اروپا پس از يکسال بازرسي‌هاي متعدد از همه پروازهاي ايران اير در سراسر اين قاره ديروز به شکل رسمي اعلام کرد پروازهاي هما هيچگونه محدوديتي در کشورهاي اروپايي ندارد.

حسامي افزود: اين موفقيت بزرگ در سايه تلاش بي‌وقفه و شبانه روزي کارکنان هما تحقق يافت که در چند ماه گذشته هر گونه بهانه اي را از بازرسان کميته ايمني پرواز اتحاديه اروپا گرفتند.

مدير عامل شرکت هواپيمايي ايران اير با اشاره به اينکه هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران در چهار دهه پروازهاي خود به اروپا هيچگاه اشکالات فني و عملياتي نداشته است، تاکيد کرد ايران اير همواره به عنوان يکي از بهترين شرکت هاي هوايي که بالاترين استانداردهاي ايمني را رعايت مي کند، در دنيا مطرح بوده است.

حسامي افزود با وجود فشارهايي که بر ايران اير وارد کردند، ما نشان داديم ناوگان پر قدرت و عظيم هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران هميشه در آسمان جهان به پرواز در خواهد امد.

http://www.sanatnews.ir/News/1/3465
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است