يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

تحويل اولين فروند ايرباس اي 380 به امارات

  تاريخ:هفتم مرداد 1387 ساعت 15:03   |     کد : 3686   |     مشاهده: 615
به گزارش صنعت نیوز، شرکت هواپيمايي ايرباس امروز دوشنبه نخستين فروند از هوپيماي " اي. سيصد و هشتاد "‌ را به امارات عربي متحده تحويل داد.

به گزارش خبرنگار گروه صنایع پیشرفته صنعت نیوز، شرکت هواپيمايي ايرباس امروز دوشنبه نخستين فروند از هوپيماي " اي. سيصد و هشتاد "‌ را به امارات عربي متحده تحويل داد.

شرکت هواپيماسازي ايرباس در شهر هامبورگ نخستين فروند از هواپيماي " اي. سيصد و هشتاد "‌ را در مراسمي که روساي اجرائي شرکت هاي ايرباس و همچنين هواپيمايي امارات در آن حضور داشتند تحويل مقامات اماراتي داد.

شرکت هواپيمايي امارات از بزرگترين خريداران ايرباس به شمار مي رود و اين هواپيما نخستين فروند از پنجاه و هشت فروند سفارش مقامات اماراتي است .

قرار است اين هواپيما که گنجايش چهارصد مسافر دارد روز سه شنبه بندر هامبورگ را در شمال آلمان ترک کند و از روز اول اوت در خطوط هوايي امارات به کار گرفته شود.

پيشتر نيز کشور سنگاپور در ماههاي اکتبر و ژانويه گذشته دو فروند از اين نوع هواپيما را از شرکت فرانسوي ايرباس در شهر تولوز خريداري کرده بود که قرار است در مسيرهاي سنگاپور به سيدني در کشور استراليا و لندن در انگليس استفاده شوند.

تاکنون شرکت ايرباس ، سفارش ساخت يکصد و نود و هشت فروند از هواپيماي اي - سيصد و هشتاد را به ارزش دويست و ده ميليون يورو ، معادل سيصد و سي ميليون دلار ، دريافت کرده است .

بخشهاي مختلف هواپيماهاي ايرباس در شهرهاي تولوز در فرانسه و بندر هامبورگ در آلمان و همچنين در انگليس ساخته مي شوند.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/3686
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است