يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

کاهش سود شرکت سوني ژاپن

  تاريخ:هشتم مرداد 1387 ساعت 12:30   |     کد : 3760   |     مشاهده: 615
به گزارش صنعت نیوز، شرکت سوني ژاپن، امروز سه شنبه، اعلام کرد درامد خالص اين شرکت در سه ماه دوم سال جاري ميلادي در مقايسه با مدت مشابه سال قبل از ان، تقريبا به نصف کاهش يافته است.

به گزارش خبرنگار گروه صنایع پیشرفته صنعت نیوز، شرکت سوني ژاپن، امروز سه شنبه، اعلام کرد درامد خالص اين شرکت در سه ماه دوم سال جاري ميلادي در مقايسه با مدت مشابه سال قبل از ان، تقريبا به نصف کاهش يافته است.

شرکت سوني ژاپن اعلام کرد اين شرکت به علت افزايش رقابت بر سر قيمتها و زيانهاي شرکت اپراتور تلفن همراه سوني اريکسون، متضرر شده است.

سوني در بيانيه اي اعلام کرد سود خالص اين شرکت ژاپني در سه ماه منتهي به ماه ژوئن، چهل و هفت و چهار دهم درصد کاهش يافت و به سي و چهار ميليارد و نهصد و هشتاد ميليون ين، سيصد و شصت و دو ميليون دلار، کاهش يافت.

در اين بيانيه امده است که درامدهاي اين شرکت در اين مدت، يک دهم درصد افزايش يافت و به يک تريليون و نهصد و هشتاد ميليارد ين رسيد.

سوني در اين بيانيه همچنين پيشبيني خود را در خصوص درامدهاي خالص اين شرکت براي کل سال مالي منتهي به ماه مارس سال اينده ميلادي، از دويست و نود ميليارد ين به دويست و چهل ميليارد ين کاهش داد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/3760
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است