يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

مدير اجرايي و رئيس هيئت مديره آلکاتل از سمت خود استعفا خواهند کرد

  تاريخ:هشتم مرداد 1387 ساعت 12:39   |     کد : 3763   |     مشاهده: 505
به گزارش صنعت نیوز، شرکت تجهيزات مخابراتي فرانسوي-امريکايي آلکاتل لوسان که به تازگي متحمل خسارتهاي مالي هنگفت شده است امروز سه شنبه اعلام کرد پاتريسيا روسو مدير اجرايي و سرژ چوروک Serge Tchuruk رئيس هيئت مديره اين شرکت از سمت خود استعفا خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار گروه صنایع پیشرفته صنعت نیوز، شرکت تجهيزات مخابراتي فرانسوي-امريکايي آلکاتل لوسان که به تازگي متحمل خسارتهاي مالي هنگفت شده است امروز سه شنبه اعلام کرد پاتريسيا روسو مدير اجرايي و سرژ چوروک Serge Tchuruk رئيس هيئت مديره اين شرکت از سمت خود استعفا خواهند کرد.

شرکت آلکاتل لوسان در بيانيه اي اعلام کرد روسو مدير اجرايي شرکت تا پايان امسال و چوروک رئيس هيئت مديره اول اکتبر از سمت خود کناره گيري خواهند کرد.

بنا بر اين بيانيه تا زمان انتخاب جانشين روسو ، وي در سمت خود باقي خواهد ماند و به مديريت اجرايي اين شرکت ادامه خواهد داد .

در اين بيانيه آمده است هيئت مديره بلافاصله اقدام براي انتصاب مدير اجرايي و رئيس هيئت مديره جديد را آغاز خواهدکرد و با تغيير در ترکيب آن شمار اعضا را کاهش خواهد داد .

آلکاتل و لوسان دسامبر سال دو هزار و شش با يکديگر ادغام شدند اما اين گروه امروز از زيان مالي خود در سه ماهه اخير پس از زيان در سه ماهه قبل خبر داد .

اين شرکت در سه ماهه اخير يک ميليارد و صد ميليون يورو ( معادل يک ميليارد و هفتصد ميليون دلار ) ضرر کرده است .

 

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/3763
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است