يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

خدمات گوگل مدارس و دانشگاه ها را نیز تسخیر می کند

  تاريخ:سيزدهم مرداد 1387 ساعت 14:36   |     کد : 4076   |     مشاهده: 1651
به گزارش صنعت نيوز ، گوگل برترین موتور جستجوی جهان خدمات و برنامه های ویژه خود که کارکرد هم آموزشی دارند را در اختیار تعدادی از دانشگاه ها و مدارس قرار می دهد.

به گزارش خبرنگار گروه صنايع پيشرفته صنعت نيوز ، گوگل برترین موتور جستجوی جهان خدمات و برنامه های ویژه خود که کارکرد هم آموزشی دارند را در اختیار تعدادی از دانشگاه ها و مدارس قرار می دهد.

  

 

 با استفاده از این سرویس ها وبرنامه های کاربردی آنلاین دسترسی به خدمات پست الکترونیک و ابزارهای مورد نیاز برای فعالیت های جمعی آنلاین توسط دانش آموزان و دانشجویان آسان تر می شود.

مدارس و دانشگاه هایی که از این سرویس ها استفاده می کنند بر این باورند که از این طریق دیگر نیازی به خرید بسیاری از نرم افزارها نخواهند داشت و بنابراین در هزینه های خود صرفه جویی خواهند کرد.

از جمله سرویس های گوگل که برای آموزش مورد استفاده قرار می گیرند می توان به Gmail، Google Calendar، Google Docs و Google Talkاشاره کرد.

در حال حاضر 13 موسسه آموزشی درایالات مختلف آمریکا برای استفاده رایگان از این خدمات با گوگل قرارداد امضا کرده اند و پیش بینی می شود این طرح در آینده با استقبال بیشتری مواجه شود.

گوگل از دو سال پیش ارائه خدمات آموزشی از طریق سرویس ها و برنامه های کاربردی خود را آغاز کرد و تا اکنون بیش از یک میلیون نفر از این خدمات بهره مند شده اند.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/4076
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است