سه شنبه 8 خرداد 1403

75 درصد از سایت های محبوب به ویروس آلوده اند

  تاريخ:پانزدهم مرداد 1387 ساعت 10:28   |     کد : 4222   |     مشاهده: 1733
به گزارش صنعت نيوز ، گزارش های منتشر شده از سوی مراکز امنیتی نشان می دهند ، برخلاف باور اکثر کاربران اینترنتی در دنیا ، سایت های رسمی و قانونی نیز می توانند منجر به انتقال ویروس ها و انواع برنامه های جاسوسی شوند.

به گزارش خبرنگار گروه صنايع پيشرفته صنعت نيوز ، گزارش های منتشر شده از سوی مراکز امنیتی نشان می دهند ، برخلاف باور اکثر کاربران اینترنتی در دنیا ، سایت های رسمی و قانونی نیز می توانند منجر به انتقال ویروس ها و انواع برنامه های جاسوسی شوند. 

  

 

 سایت های رسمی و محبوبی همچون شبکه های اجتماعی و سایت های ارائه خدمات جستجوگر نیز می توانند مکان مناسبی برای انتشار ویروس های اینترنتی باشند.

در نیمه اول سال جاری ،تقریبا 75 درصد از سایت های اینترنتی حاوی برنامه های مخرب و جاسوسی، از سایت های اینترنتی بسیار محبوب بوده اند.

آخرین بررسی ها نشان می دهند ،تقریبا 60 درصد از صد سایت اینترنتی معروف و پر بازدیدکننده دنیا حاوی ویروس و برنامه های جاسوسی هستند.

گفتنی است ، سودجویان و متخلفان اینترنتی ترجیح می دهند به جای طراحی یک سایت جدید برای خود ، سایت های محبوب را واسطه قرار دهند و به اهداف خود یعنی دسترسی آسان به اطلاعات شخصی و محتویات رایانه های قربانیان دست یابند.

http://www.sanatnews.ir/News/1/4222
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است