يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

قرارداد روسيه با شرکت اوکرايني براي ساخت هواپيماهاي مسافري جديد

  تاريخ:پانزدهم مرداد 1387 ساعت 10:58   |     کد : 4232   |     مشاهده: 1695
به گزارش صنعت نيوز ،‌ شرکت هاي هواپيماسازي روسيه و اوکراين با همکاري يکديگر مدل جديدي از هواپيماي انتونوف را توليد مي کنند.

به گزارش خبرنگار گروه صنايع پيشرفته صنعت نيوز ،‌ شرکت هاي هواپيماسازي روسيه و اوکراين با همکاري يکديگر مدل جديدي از هواپيماي انتونوف را توليد مي کنند.

اين مدل جديد هواپيماي تجاري انتونوف که بيشتر با سفارش شرکتهاي خصوصي و سرمايه داران ساخته مي شود در مقايسه با مدلهاي مشابه شرکتهايي نظير بمبارديه و ايمبرايه از ويژگيهاي منحصر به فردي برخوردار است. به علت بالا بودن سطح بالهاي اين هواپيما امکان فرود ان در برخي مکانهاي غير معمول نيز فراهم است. همچنين موتور اين هواپيما در مقايسه با رقباي خود در برابر جذب الودگي در باندهاي محلي، دويست و هفتاد بار مقاومتر است. به علاوه تحويل اين هواپيما تا دوهزار و ده امکانپذير است در صورتي که رقبا تا دو هزار و سيزده سفارشهاي خود را تحويل مي دهند.

اندره لبدينتز معاون بازاريابي اين هواپيما تاکيد کرد اين مدل طوري ساخته شده است که براي انواع اب و هواي سخت و خشن چه در افريقا و چه در امريکاي لاتين مناسب است.بهاي هر فروند از اين هواپيما سي تا سي و پنج ميليون دلار است که در مقايسه با محصولات شرکتهاي رقيب دو تا پانزده درصد ارزانتر است.

http://www.sanatnews.ir/News/1/4232
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است