يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

انقلاب Kaspersky در صنعت نرم افزارهاى اینترنتى

  تاريخ:شانزدهم مرداد 1387 ساعت 11:07   |     کد : 4350   |     مشاهده: 599
به گزارش صنعت نیوز، شرکت خوشنام و معتبر کاسپرسکى با بهره گیرى از شیوه اى نوین در شکار تهدیدات امنیتى، مى کوشد امنیت فراگیرى براى کاربران فراهم آورد.

به گزارش خبرنگار گروه صنایع پیشرفته صنعت نیوز،  شرکت خوشنام و معتبر کاسپرسکى با بهره گیرى از شیوه اى نوین در شکار تهدیدات امنیتى، مى کوشد امنیت فراگیرى براى کاربران فراهم آورد.

شرکت کاسپرسکى، یکى از شرکت هاى مهم و پیشرو در صنعت امنیت اینترنت است که راه حل هایى براى مقابله با تمام گونه هاى ویروس ها، جاسوس افزارها، روت کیت ها، حملات نفوذگران و هرزنامه  ها دارد.

این شرکت چهارم آگوست اعلام کرد نسخه آمریکاى شمالى۲۰۰۹ Kaspersky Internet Security و نیز محصول۲۰۰۹ Kaspersky Anti Virus خود را با دارا بودن استاندارد نوینى براى مقابله با خطرات فضاى سایبر روانه بازار کرده است.

رشد فزاینده تهدیدات امنیتى و همچنین ظهور انواع شیطنت هاى غیرقابل پیش بینى و پیچیده بزهکاران سایبر، باعث شده است صنعت مقابله با بدافزار همواره در خصوص یافتن شیوه هاى نوینى براى محافظت از کاربران رایانه هاى شخصى، با چالش هاى عدیده اى دست و پنجه نرم کند.

در این گیر و دار، کاربران هم دغدغه هاى خاص خودشان را دارند. آنها به دنبال شیوه هاى محافظتى کارآ و خودکارى هستند که از یکسو امنیت قابل قبولى در مقابله با تهدیدات امروزى به ارمغان آورد و از سوى دیگر سرعت عملکرد رایانه هایشان را کند نکند.نسل جدید نرم افزار امنیتى کاسپرسکى براى پاسخگویى به این نیازها طراحى و ارائه شده است. در واقع ویژگى هشداردهى و نیز موتور امنیتى ضد بدافزار محصول جدید این شرکت به طور کامل متحول شده است.

اکنون۲۰۰۹ Kaspersky Internet Security و ۲۰۰۹ Kaspersky Anti Virus هم قدرت شناسایى بالایى دارد و هم داراى سرعت پویش بیآنظیرى است.برخلاف ضدویروس هاى سنتى که فقط به دنبال اطلاعات ناهنجار بوده و تمام فعالیت هاى رایانه را زیر ذره بین مى گیرد، کاسپرسکى به آنسوى شناسایى و مونیتورینگ بدافزارها چشم مى دوزد۲۰۰۹. Kaspersky Internet Security اولین محصول امنیتى است که عملکردى از این دست دارد.

این محصول راهکار سنتى ضدویروس  ها یعنى پویش امضاى ویروس  ها (blacklist) را با یک پایگاه داده جامعى که در آن اطلاعات حدود ۴۰۰ میلیون نرم افزار بى خطر و مفید (whitelist) نگهدارى مى شود، ترکیب مى کند. در حقیقت۲۰۰۹ Kaspersky Internet Security با حذف نرم افزارهاى نامطلوب و نیز رد کردن نرم افزارهاى مفید، بر پایگاه داده گسترده خود متمرکز مى شود و آن دسته از نرم افزارهایى را که در هیچ کدام از این دو دسته (بد یا خوب) جاى نمى گیرند، به دقت شناسایى و محدود مى کند.

http://www.sanatnews.ir/News/1/4350
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است