جمعه 28 ارديبهشت 1403

تاسيس خانه صنعت در کرج

  تاريخ:سی ام مرداد 1387 ساعت 10:46   |     کد : 5341   |     مشاهده: 515
به گزارش صنعت نیوز، رئيس اداره صنايع و معادن شهرستان کرج از تشکيل انجمن صنايع همگن و تاسيس خانه صنعت در آينده نزديک در اين شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه صنایع صنعت نیوز، رئيس اداره صنايع و معادن شهرستان کرج از تشکيل انجمن صنايع همگن و تاسيس خانه صنعت در آينده نزديک در اين شهرستان خبر داد .

رضا صادقي عصرديروز در نشست کارگروه صنعت و معدن کرج هدف از تشکيل اين انجمن را کمک به حل مشکلات واحدهاي توليدي و صنعتي اعلام کرد .

وي گفت هم اکنون در شهرستان کرج 2 هزار و 120 واحد توليدي و صنعتي فعال داراي پروانه بهره برداري ، کارت شناسايي و گواهي فعاليت صنعتي ، زمينه بوجود آمدن 53 هزار فرصت شغلي را بصورت مستقيم و غيرمستقيم در اين شهرستان فراهم کرده اند .

وي از صدور مجوز فعاليت 835 واحد توليدي و صنعتي جديد در اين شهرستان در سال جاري خبر داد گفت هم اکنون عمليات تاسيس اين واحدها 10 تا 90 درصد پيشرفت داشته و اعتبار پيش بيني شده براي احداث و راه اندازي آنها 9 هزارو800 ميليارد ريال برآورد شده است که در نهايت با بهره برداري از اين واحدها زمينه اشتغال 30 هزار و 210 نفر ديگر فراهم خواهد شد.

رضا صادقي گفت پارسال 152 طرح صنعتي با هزار و 620 ميليارد ريال به دبيرخانه کارگروه استان تهران ارسال شده است که درصورت تاييد و ارايه تسهيلات بانکي زمينه اشتغال ثابت 5 هزار و873 نفر ديگر نيز فراهم مي شود.

 

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/5341
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است