يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

اتوبوسهای جدید تندرو در خیابانهای پایتخت

  تاريخ:نهم شهريور 1387 ساعت 10:32   |     کد : 6149   |     مشاهده: 1533
به گزارش صنعت نيوز، با افزایش این اتوبوس ها به ناوگان اتوبوسرانی به فاصله سه هفته تا بازگشایی مدارس ، ظرفیت شبکه حمل و نقل شهری پایتخت 175 هزار نفر افزایش می یابد .

به گزارش صنعت نيوز به نقل از خبر خودرو، با افزایش این اتوبوس ها به ناوگان اتوبوسرانی به فاصله سه هفته تا بازگشایی مدارس ، ظرفیت شبکه حمل و نقل شهری پایتخت 175 هزار نفر افزایش می یابد .

براساس این گزارش ظرفیت هر یک از اتوبوس های جدید تندرو که 18 متر طول دارند و در مسیر 18 کیلومتری تندرو به حرکت درمی آیند ،200 مسافر به صورت نشسته و ایستاده است .

این گزارش می افزاید: این اتوبوس ها نخستین بخش از اتوبوس های وارداتی است که قطعات اصلی از جمله موتور ، اکسل و گیربکس آن ساخت آلمان و بدنه آن تحت لیسانس این کشور قرار دارد و در چین مونتاژ شده است .

بنابراین گزارش وجود سامانه پیشرفته سرمایشی و گرمایشی که موجب ایجاد هوای معتدل و یکنواخت در داخل اتوبوس و آرامش مسافران می شود ، از جمله ویژگی های اتوبوس های جدید تندرو است .

سقف بلند این اتوبوس ها برای ایستادن راحت مسافران مناسب و کف کوتاه آنها نیز برای سوار و پیاده شدن مسافران از جمله معلولان و جانبازان متناسب است.

اتوبوس های جدید تندرو که از استانداردهای نوین جهان و فناوری های پیشرفته اروپایی برخوردار است ، از محل اعتبارات شهرداری تهران خریداری شده است.

http://www.sanatnews.ir/News/1/6149
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است