يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

تأمین ایمنی تردد دانش آموزان با انجام معاینه فنی سرویس های مدارس

  تاريخ:نهم شهريور 1387 ساعت 12:16   |     کد : 6174   |     مشاهده: 1489
به گزارش صنعت نيوز، ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران زمان انجام معاینه فنی تاکسی های ون و مسافربرهای شخصی ساماندهی شده که مایل به جابه جایی دانش آموزان به عنوان سرویس مدارس هستند را تا 15 شهریور ماه اعلام کرد.

به گزارش صنعت نيوز به نقل از خبر خودرو،‌ ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران زمان انجام معاینه فنی تاکسی های ون و مسافربرهای شخصی ساماندهی شده که مایل به جابه جایی دانش آموزان به عنوان سرویس مدارس هستند را تا 15 شهریور ماه اعلام کرد.

این ستاد همچنین صمیمانه از اولیای محترم و والدین گرامی دانش آموزان خواست تا پیش از سپردن فرزندان دلبند خود به سرویس مدارس و قبل از آنکه خدای ناکرده حادثه ای ناگوار سلامت این عزیزان را تهدید نماید از دریافت برچسب معاینه فنی سرویس فرزند اطمینان حاصل کنند.

ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران به رانندگان محترم سرویسهای مدارس هم یادآوری کرد چنانچه از طریق تماس با شماره تلفن 88100401 اقدام به تعیین وقت قبلی جهت مراجعه به مراکز معاینه فنی نمایند با کمترین زمان ممکن و در اسرع وقت موفق به دریافت برگه و برچسب معاینه فنی خواهند شد.

این ستاد انجام معاینه فنی در خطوط مکانیزه مراکز هفت گانه خود را برای اطمینان دانندگان سرویس مداری از سلامت وسیله نقلیه خود، نخستین گام به منظور تأمین ایمنی عبور و مرور دانش آموزان تهرانی در سال جدید تحصیلی برشمرد.

در پایان تصریح شده است مدیریت شهری از هیچ تلاش و کوششی به منظور تأمین و حفظ سلامت دانش آموزان عزیز دریغ نمی کند اما نیل به این مهم بدون همراهی و همکاری خانواده ها امکان پذیر نخواهد شد.

http://www.sanatnews.ir/News/1/6174
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است